lørdag 28. juli 2012

Planlegging og Giveaway


Jeg forstår ikke hvor tiden blir av jeg, har ikke hatt tid til bloggen i det hele tatt i sommer, og det er
leit. Det ordnet seg med lokale til slutt, heldigvis ! ♥ Så konfirmasjonen skal feires på denne vakre gården.


Invitasjonene er omsider sendt ut, og borddekking er under planlegging. Kake er bestilt, og den
gleder jeg meg veldig til å vise fram etterhvert. Må holde noe litt hemmelig her inne enda, men denne
jenta er fantastisk flink, og jeg skal fortelle alt om henne senere. Konfirmasjonen har en rosa tråd. ;)


Til slutt vil jeg minne om giveaway, og har du fortsatt ikke meldt deg på kan du gjøre det her. Du
kan vinne en valgfri lampe fra House Doctor, og hvem vil ikke det ? Men du må være rask, straks trekning.

Vil ønske alle en fortsatt fin sommer

PS: Finn meg gjerne på Instagram, søk etter hvit_romantikk

6 kommentarer:

  1. For et lekkert sted å ha selskap! Her ligger alt til rette for en rosa stemning. Får krysse fingrene for en tørr fin høst. Regner med det er da det skjer ;-)

    SvarSlett
  2. Det var et fantastisk flott sted å ha konfirmasjon (og andre selskap). Blir en fin ramme rundt den store dagen. Lykke til med forberedelsene! Gleder meg til å følge med på de.

    SvarSlett
  3. Så flott det ordnet seg med lokale til konfirmasjonen! Gleder meg til og se mer fra planleggingen.. blir nok LEKKERT!!:)

    Ha en herlig Søndag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  4. Oj,for eit nydeleg lokale!!!So herskapeleg og romantisk♥Heldige konfirmanten som får svøpe om seg med slike omgivelser på denne store dagen:)
    Lykke til vidare med planlegginga....Likte den rosa tråden;)

    Ønsker deg ein fin søndag*

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Kjempegod sommar til deg og! (:

    SvarSlett
  6. Jeg har også vært totalt fraværende fra bloggen nå i sommer... Er liksom så mye annet som prioriteres om sommeren! Håper du og dine har hatt en super sommer! For et fantastisk hus å feire konfirmasjon i! Regner med det blir utrolig fint! Gleder meg til å se bilder etterhvert!
    Så koselig at du fant meg på Instagram!

    God kveld til deg vennen!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails