lørdag 2. juni 2012

GIVEAWAY

Da var det virkelig på tide å røpe overraskelsen for dere. Giveaway er jo ikke noe nytt, men 
denne er unik, og du har sjansen til å vinne en valgfri lampe fra House Doctor ! :) Den heldige kan
velge akkurat den lampen hun/han vil uansett verdi. Mange kule lamper i ulike stiler, så dette må
du ikke gå glipp av. Og ikke nok med det, en annen heldig vinner får hele 40% avslag på en valgfri
lampe. Så her er det altså to premier, og det er jo ikke dumt med rabatter heller da. 


Under her kan du se noen eksempler på hva du kan vinne, og klikk deg deg inn her for å se mer av
House Doctor utvalget om du vil.Og lenger ned i innlegget står reglene for å være med i denne
trekningen. Dette er noe alle kan være med på, for her er det virkelig noe for enhver smak.

















Alle med og uten blogg kan være med , og de uten blogg må huske å legge igjen e-post
adresse. For å kunne delta må du trekke lodd, og det kan du gjøre på følgende måte. 

1 lodd for å legge igjen en kommentar


1 lodd for å lage et innlegg/linke på bloggen din, og eller
 dele på Facebook (Bruk det øverste bildet)

1 lodd for å skrive hvem din favorittlampe er i kommentar  
feltet, og House Doctor lampene finner du her 

TREKNING 10 JULI
NY TREKNINGSDATO 30 JULI

 
Til sammen kan du få hele 4 lodd, men det er helt opp til deg. Husk å skrive hvor
mange lodd du trekker, og har du ikke blogg må du også legge igjen e-post adr.

 Da er det bare å ønske dere alle Lykke til

Tusen takk til Design Belysning AS for at de sponser denne fantastiske premien.
(Bildene er gjengitt med tillatelse fra Design Belysning AS)



239 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. For en flott give away, jeg hadde dååånt om jeg hadde vunnet.
    Jeg har ikke facebook....så da blir det 3 lodd.
    Jeg likte spotlightlampen!
    Klem, M

    SvarSlett
  3. For ein fantastisk flott giveaway:)
    Eg tar 3 lodd og min favoritt er photo spot gulvlampe
    Klem

    SvarSlett
  4. Super give away
    Tar 1 lodd å håper jeg vinner..
    favoritt er Photo spot gulvlampe på meg også:)

    klem fra Lill

    SvarSlett
  5. Oj, så fantastisk premie!!!!
    Jeg er egentlig på jakt til en taklampe på det nye badet, men falt helt for photo spot gulvlampe, så kul!!
    3 lodd her og tvi tvi;-)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  6. 3 lodd på meg.



    1 lodd for å legge igjen en kommentar

    1 lodd for å like Design Belysning AS på Facebook

    1 lodd for å skrive hvem din favorittlampe er i kommentar
    feltet, og lampene finner du her

    Min favoritt er
    Nucleus Takplafond

    SvarSlett
  7. Hadde uke vært feil med en ny lampe nei:-) liker godt lens gulvlampe.(selv om jeg tror det er fare for at hunden hadde kastet den i gulvet ett par ganger;-))
    Linker på facebook og tar tre lodd:-)

    Gina

    SvarSlett
  8. Detta var en fantastisk flott give away!!
    Så mange KULE lamper!
    Jeg blir med, med 1 lodd.
    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  9. Hadde uke vært feil med en ny lampe nei:-) liker godt lens gulvlampe.(selv om jeg tror det er fare for at hunden hadde kastet den i gulvet ett par ganger;-))
    Linker på facebook og tar tre lodd:-)

    Gina

    SvarSlett
  10. Hadde uke vært feil med en ny lampe nei:-) liker godt lens gulvlampe.(selv om jeg tror det er fare for at hunden hadde kastet den i gulvet ett par ganger;-))
    Linker på facebook og tar tre lodd:-)

    Gina

    SvarSlett
  11. ÅÅåååå det hadde vore kjekt å vinne taklampa! Eg likar på FB,skriv kommentar og kva som er min favoritt - og linker selvfølgelig ;O) Tusen takk for muligheten!

    Margit

    SvarSlett
  12. Full pott her:D Utrolig mange flotte lamper, men River of pearls er nok min favoritt!

    Ønsker deg en finfin start på junimåneden!

    SvarSlett
  13. Flott giveaway. Tar 4 lodd. Masse lekre lamper. synes Photo spot gulvlampe er veldig stilig
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. Herlig, dette vil jeg være med på. Takk ;-)

    SvarSlett
  15. Så flott give away! Jeg vil gjerne være med på trekningen med 3 lodd, håper virkelig lykken er med meg!:-) Klem fra Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Glemte å skrive at min favoritt er denne:
      http://www.designbelysning.no/viewdetail/House-Doctor/catid-20497/House-Doctor-Cleveland-Vegglampe/productid-32603

      Slett
  16. Hei.
    FOR EN GAVE! House Doctor Lens Gulvlampe er min favoritt.
    og det blir 2 lykke-lodd på meg.
    håper på lykke og hell, skjønner du!!!!!
    god helg til deg,
    varm klem TOVE

    SvarSlett
  17. Flotteste GiveAway ever, så mange fine lamperm men favoritten er nok House Doktor Photo Spot!! Trekker tre lodd og håper på griseflaks ;)
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  18. So kjekt med give away :)

    Tar 1 lodd eg :)

    Håpe alt står bra te med deg :)

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  19. For en flott give away! Jeg trekker 2 lodd. Min favoritt er Raw hengelampe.

    Riktig god helg til deg og dine!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  20. Wow Anette :) Denne var kul! Digger lampene!
    Tar 4 lodd eg da, liker og deler på fb :)
    Vanskelig å velge favoritten, men Photo Spot kanskje ;)

    Ha ei fin helg :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  21. Fantastisk giveaway:))
    Base camp hengelampe hadde virkelig gjort seg i kjøkkenvinduet mitt:))
    Jeg hiver meg på og trekker 3 lodd;))
    Tvi, tvi

    Ønsker deg en super junihelg!

    SvarSlett
  22. Så flott giveaway! Tar fire lodd jeg! Vanskelig å velge favoritt men ønsker meg en taklampe, kanskje dana?

    SvarSlett
  23. Jeg vil HELT KLART være med på denne :) 1 lodd på meg! Vi skal jo pusse opp nå, så hadde vært midt i blinken!!!

    Fin lørdag til deg :)

    Klem Klem

    SvarSlett
  24. Jeg vil være med, trekker 4 lodd jeg da, lager innlegg og *liker*.
    Syns Lens gulvlampe var knall tøff :)
    Tvi Tvi til dere alle.
    Lørdags klem

    SvarSlett
  25. Kuuult! Jeg legger igjen kommentar her og har ett lodd da :) Hilsen Mette

    SvarSlett
  26. Åh, her er det bare å få med seg så mange lodd som mulig, og dermed blir det fire lodd på meg.. House Doctor Lens Gulvlampe er en favoritt her <3 Mvh Linn Marie linn_marie9@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Fantastisk premie! :) . Blir 4 lodd på meg. Min favoritt er House of Doctor Owl Bordlampe :).
    Krysser fingrene.
    Mvh
    Tina Tuft
    Mail: tinatuft@gmail.com

    SvarSlett
  28. Trekker ett lodd og håper det er nok for å vinne :)))

    Heidi

    SvarSlett
  29. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  30. Jeg prøver lykken med 4 lodd.
    MIn favorittlampe ved første gjennomgang var vegglampen med svart fugl, men om jeg blir den heldige vinneren, må jeg vurdere nøyere etter behov;)

    SvarSlett
  31. Hei!
    Så flott Giwe Away du har!
    Liker Design og belysning på Facebook og linker med et innlegg!
    Trekker meg 4 lodd!

    Min favoritt-lampe er Retro bordlampe!
    Så mye fint...og arti...vanskelig å finne en favoritt!;)
    En flott helg til deg!
    Hilsen Annki :-)

    SvarSlett
  32. For en fantastisk giwe away <3
    Jeg tar 4 lodd, kommentar, liker, delt på FB og min favoritt er
    Empire Lancelot bathroom og Toledo krystall lampe.
    Ha en flott helg :))Krysser alt jeg har ;)

    SvarSlett
  33. Hei! Dette var veldig flott Give Away. Min favoritt er Dana Taklampen. Liker også på FB. Ha en deilig helg...

    SvarSlett
  34. Hei Anette.

    Wow, digger denne giveawayen og digger lampene fra HD.
    Jeg ønsker meg en vegglampe á la Cleveland.

    3 lodd på meg da altså.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  35. Vilken fin giveaway, jag vill gärna vara med. Tre lotter tack:).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvarSlett
  36. Beste giveawayen på lenge.

    Jeg deltar med 3 lodd for kommentar, bilde på egen blogg og link til favorittlampe.

    Var mye fint der inne, men jeg fallt for denne.

    http://www.designbelysning.no/viewdetail/Bordlamper/catid-2160/Emma-Bordlampe/productid-31879

    SvarSlett
  37. Kult! Denne likte eg. Og industriell som eg etterkvert har blitt, var det photo spot gulvlampa som virkelig fallt i smak :)

    Prøver lykken med 3 lodd :)

    Ha ei flott helg

    SvarSlett
  38. Guri land for en fin premie. Jeg liker veldig godt den raw hengelampa til House Doctor. Har så lyst på den :) Samt en kul vegglampe til å ha over senga.
    Krysser fingrene for at jeg vinner denne flotte premien og trekker 4 lodd.
    klem Jane

    SvarSlett
  39. Så gøy:0). Deltar med 1 lodd jeg, klarer ikke velge hvilke lampe jeg liker best jeg:0). De industrielle er jo råtøff, men hvilke av dem klarer jeg ikke å bestemme meg for:0)

    Klem Alfa

    SvarSlett
  40. For en premie! Jeg trekker et lykkelodd.
    Ha en fin lørdagskveld!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  41. ForHouse Doctor Photo Spot Gulvlampe Var den lampen eg lika best!! Det var jammen noe flotte premier. Eg blir med å tar 4 lodd.

    SvarSlett
  42. Oj...for noen fine premier!
    Jeg tar 4 lodd. Jeg synes House Doctor Photo Spot Gulvlampe er den kuleste.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  43. For noen fine premier!
    Jeg kunne tenke meg House Doctor Factory Taklampe 41 cm i hvit. Synes den var rå stilig!
    Tre lodd på meg!
    Klem

    SvarSlett
  44. Hei, jeg vil gjerne være med på give away'en din. Har delt innlegget på FB siden min, kommenterer her, liker Design Belysning på FB. Favoritt lampen var det verre å finne ut av :) så mange fine jo, men Herstal Pulz Tentacle var veldig kule.
    Så da blir det 4 lodd på meg.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Må jo være med på denne, så jeg tar ett lite lykkelodd :)
    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  46. Jeg tar ett lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  47. Dette er min favoritt http://www.designbelysning.no/viewdetail/Gulvlamper/catparent-2161/Dekorative-Gulvlamper/catid-20185/Tag-Gulvlampe/productid-32555
    og jeg tar 4 lodd.
    Irena
    irenaruskinja@gmail.com

    SvarSlett
  48. Er så klart med på denne :) house doctor photo lamperln er min favoritt! Liker på fb og kommenter! 2 lodd på meg! Jeg vinner aldri..men denne hadde gjort seg :) klemmer

    SvarSlett
  49. Så morro, jeg vil gjerne være med. Da blir det 3 lodd på meg...

    klem Tonje

    SvarSlett
  50. Hei Anette :)
    Fantastisk giveaway! Og såklart er jeg med!!
    Tar med meg 3 lodd, kommentar, fb og jeg må nok si at kanskje denne lampen er min favoritt(eller hvertfall en av de): House Doctor Base Camp Vegglampe.


    God søndag søta!
    Klemmer Janne merethe

    SvarSlett
  51. Veldig mange tøffe lamper! Vanskeleg å velga, men ein av favorittane mine er House Doctor Photo Spot Gulvlampe . Eg tar 4 lodd:-)

    SvarSlett
  52. da vil jeg gjerne ha 3 lodd!
    http://www.designbelysning.no/viewdetail/Fiberoptisk/catid-2177/5W-LED-Stjernehimmel-225-punkter/productid-32925 denne var jo heeeeelt råå!

    SvarSlett
  53. Min favoritt er denne :D
    http://www.designbelysning.no/viewdetail/House-Doctor/catid-20497/House-Doctor-Simply-Bordlampe/productid-32650
    deltar med 4 lodd (linket på facebook,liker på facebook)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  54. For en flott give away, 3 lodd på meg:)
    Favoritt lampa må nåkk bli Floor spot, rå lekker:)
    Vinner aldri, men krysser fingre og tær for denne:)

    SvarSlett
  55. Fantastisk premie! Jeg tar 2 lodd. Trenger virkelig ei gulvlampe, og dette er favoritten min: http://www.designbelysning.no/viewdetail/Gulvlamper/catparent-2161/Dekorative-Gulvlamper/catid-20185/Limit-Gulvlampe/productid-12187

    Ønsker deg en fin søndag. :)

    lazahhh@gmail.com

    SvarSlett
  56. Hadde nok valgt asta fragile bordlampe hadde jeg vunnet . Den har vært på ønskelisten en stund;)

    Prøver lykken med 4 lodd jeg!

    Klem charlotte

    SvarSlett
  57. 3 lodd.

    Antar av favoritten er House Doctor Fold Pendle, men kan jo skifte mening. Her er så mange fine...

    privatrett ætt hotmail.com

    SvarSlett
  58. 3 lodd til meg. Jeg tror jeg ville tatt denne rålekre arbeidslampen:

    House Doctor


    Bilde Farge Pris Antall

    House Doctor Desklamp Basic Bordlampe Kr 1879 stk




    House Doctor Desklamp Basic Bordlampe

    privatrett ætt hotmail.no

    SvarSlett
  59. Denne tar jeg veldig gjerne et lod på. Trenger sårt noen fine lamper.
    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  60. Flott konkurranse
    Tar 4 lodd jeg da og favoritten min er uglelampa:-)
    karimped@hotmail.com

    SvarSlett
  61. Wow !! Dette må være den beste giveawayen jeg har hørt om :-) jeg digger photo spot lampa !! Tar tre lodd . Klem fra pia . pia.rongved@tele2.no.

    SvarSlett
  62. Ett lodd på meg kjære Anette! Flotte lamper :-)

    God klem!

    SvarSlett
  63. Blir gjerne med og trekker alle lodd :)
    Linket til FB :)
    Photo spot gulvlampe var bare døds kul, men trenger sårt en taklampe siden vi har bodd i over et år uten tak lampe så hadde det vært fint å fått :)

    Krysser fingrene :)

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Så gøy! Jeg er gjerne med og trekker 3 lodd:)
    Min favorittlampe fra House doctor er (fortsatt) hvit Factory taklampe..

    SvarSlett
  65. Jeg tar med meg fire lodd, og her er min favoritt:
    House Doctor Mega Bordlampe

    Ida Lind
    urettferdig(#)live.com

    SvarSlett
  66. Jeg trekker 4 lykkelodd.
    Min favorittlampe er : House Doctor Vintage Gulvlampe
    Ha en fin søndag

    Klem, Lisa

    SvarSlett
  67. 3 lodd. Digga Owl Bordlampe :)

    SvarSlett
  68. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  69. For en herlig giveaway!!
    Jeg øsnker meg så veldig House Doctor Vintage Gulvlampe!!
    Trekker 3 heldige lodd og krysser fingrene!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  70. owl bordlampe var søt da :) 3 lodd p meg :)ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Kjempefin giveaway :)
    Skulle jeg være den heldige vinner så ønsker jeg mest House Doctor Dana taklampe.
    Trekker 4 lodd:) Da jeg har likt og delt dere på facebook i tillegg til å skrive her.
    Har ikke blogg, så min e-mail adresse er :lill_naas@hotmail.com
    Tvi Tvi... :)

    SvarSlett
  72. Jeg blir gjerne med på 3 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  73. jeg er med, 2 lodd her

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  74. 3 lodd til meg..:)

    Favoritten er: http://www.designbelysning.no/viewdetail/Taklamper/catparent-2157/Plafonder/catid-2158/Othello-Plafond-37-cm/productid-13104

    SvarSlett
  75. 3 lodd til meg! Ønsker meg House Doctor Photo Spot Gulvlampe...
    Hilsen Monica
    mo-skog@online.no

    SvarSlett
  76. Hei! Så flott gevinst! Vi trenger ei ny taklampe i trappa vår, og da likte jeg veldig godt http://www.designbelysning.no/viewdetail/Taklamper/catparent-2157/Pendler-og-Hengelamper/catid-2159/Banning/productid-4056 og http://www.designbelysning.no/viewdetail/Taklamper/catparent-2157/Pendler-og-Hengelamper/catid-2159/Lami-Taklampe/productid-5583. Jeg trenger også ei skrivebordslampe på kontoret men der klarte jeg ikke velge ut en av alle de flotte til firmaet! Trekker ihvertfall 3 lodd for kommentar, favorittlampe(r) og link på bloggen min. :)

    SvarSlett
  77. Åh, så fin utlottning. Hoppas på tur att vinna Dana Taklampa. Tar 4 st lotter tack då jag har gillat på Fb och länkar från min blogg.

    Kram Åse

    SvarSlett
  78. 3 lodd :)
    Favoritt: Triad Takpendel
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  79. Prøver lykken med 3 lodd.
    Huset vårt mangler alt av lamper pt - så en flott vegglampe hadde gjort susen.. Jeg falt for Cleveland Vegglampe..
    Ønsker deg ei flott uke
    Mari Johanne

    SvarSlett
  80. hei :)
    jeg vil gjerne være med og jeg tar tre lodd.
    har linket til bloggen min og jeg syns denne var min favoritt :
    House Doctor Asta Fragile Bordlampe

    SvarSlett
  81. Guri malla for en flott premie! Jeg linker fra min blogg (kikk gjerne innom!) og forteller at denne er min desiderte favoritt: Quadratus Gulvlampe: http://www.designbelysning.no/viewdetail/Gulvlamper/catparent-2161/Dekorative-Gulvlamper/catid-20185/Quadratus-Gulvlampe/productid-35220. Da blir det vel 3 lodd på meg da :)
    Krysser fingrene!
    Hilsen Kaja

    SvarSlett
  82. Jeg vil gjerne bli med på din flott give away og tar 1 lodd:)
    Hilsen Elise:)

    SvarSlett
  83. Jeg vil gjerne bli med i giwe-away her inne hos deg :) Mange favoritter blant lampene, men denne gangen tror jeg det må bli Nb0404... En stålampe, litt lik slik Pixar har i starten på filmene sine....bare større. Trekker 3 lodd. Er følger av bloggen og skal linke til facebook nå etterpå :) Følger spent med når trekningen nærmer seg :)
    Therese Marie.
    (aareskjoldtm@hotmail.com)

    SvarSlett
  84. Vi skal pusse opp kjøkkenet, og da hadde det passet med denne lampen: http://www.designbelysning.no/viewdetail/House-Doctor/catid-20497/House-Doctor-Factory-Taklampe-32-cm/productid-33192
    4 lodd til meg!
    madeleine_sandbo@hotmail.com

    SvarSlett
  85. 1 lodd på meg! :)

    mvh,
    m-kjosaa@online.no

    SvarSlett
  86. Hei søte deg:)
    For en premie, så gøøøy og spennende.
    Jeg elsker den hvite lampen i første bildet.(tror det var første bildet)
    kan ikke gjøre annet en å ta full pott!!!
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  87. Jeg tar med meg tre lodd jeg da.
    Fantastisk premie!

    Min favoritt er House Doctor Fold Pendel :)
    Ole-Martin
    olejen(#)live.no

    SvarSlett
  88. Flott premie!!!:)
    Eg trekker 1 lodd eg, satser på at det er lykkeloddet;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  89. Hei :)
    For en fantastisk giwe away !
    Jeg tar 3 lodd, kommentar, liker, og min favoritt er House Doctor Photo Spot Gulvlampe (http://www.designbelysning.no/viewdetail/House-Doctor/catid-20497/House-Doctor-Photo-Spot-Gulvlampe/productid-32690)

    Ha en fin kveld :)

    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  90. Sikke en skøn skøn præmie... jeg håber på mit held og vil gerne deltage med 4 lodder
    :-)
    Jeg drømmer om en fin lampe som "House Doctor Retro Bordlampe".... hvor kunne det være dejligt.
    Mange hilser fra Susan
    mail( a ) sherpa.dk

    SvarSlett
  91. Oi! Dette var virkelig giveawayen for meg... Det er nesten så jeg får vondt i magen av spenning ;-)
    Er det noe vi virkelig trenger her i huset, er det LAMPER. Og er det noen lamper jeg virkelig elsker, er det HOUSE DOCTOR! Vanskelig å si bare én favoritt; kunne både hatt Dana taklampe eller House Doctor Base Camp Hengelampe. Liker også Constructor...
    Må jo satse på at 4 lodd i potten skal gi vinnerlykke, da... !

    Ha en fin kveld!
    :-)

    SvarSlett
  92. http://www.designbelysning.no/viewdetail/Taklamper/catparent-2157/Plafonder/catid-2158/Tenor-Plafond/productid-34799
    ønskes i str 37cm i diameter(Aluminium)
    Utrolig fin taklampe som eg kunne tenkt meg å ha i gangen:) tar 4 lodd, likt siden fra før men deler.
    mvh Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  93. jeg prøver emg på to lodd, hvor eg ønsker meg denne:
    http://www.designbelysning.no/viewdetail/House-Doctor/catid-20497/House-Doctor-Raw-Hengelampe/productid-32696

    har ingen hengelamper foreløpig, så det hadde vært på tide om jeg fikk meg en sånn:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  94. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag. 3 lodd til meg.

    SvarSlett
  95. WOW!! Fantastisk giveaway!
    Vinner jeg kommer jeg til å lyse lenge. hehe
    Liker spotlampen du har bilde av over her!
    Ellers så liker jeg også Excellent Gulvlampe også.
    Trekker 4 lodder jeg!
    ha en finfin dag!

    SvarSlett
  96. Flott Giveaway a gitt - og ikke minst nyttig (i huset som jeg driver å pusser opp)
    House Doctor Lens Gulvlampe og Vintage gulvlampe er mine favoritter.
    Jeg deltar med 2 lodd.

    Ønsker dere en fin onsdag

    Mvh Frank
    frankiboy@hotmail.com

    SvarSlett
  97. Hei! Flott blogg og flott Give-away!
    Jeg deltar med 4 lodd :)
    Jeg liker lysslyngene med papir-kupler godt, likte også bordlampen Asta Fragile.
    Ha en fin kveld!
    Mvh Gårdsfrua, http://hjerteprosjektet.blogspot.no/

    SvarSlett
  98. Wow for en flott giveaway!
    Trekker 4 lodd - har ikke blogg, men delte på facebook
    https://www.facebook.com/?sk=welcome#!/profile.php?id=100003924829065&sk=wall

    Min faorittlampe er Herstal Miniature Basic Tube Trio Bordlampe.

    Ha en flott kveld videre! :)
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  99. Hei!
    Dette var en herlig blogg, har ikke snublet over deg før, men godt jeg oppdaget deg:)
    Likte bloggen din veldig godt:)
    Kommer til å følge deg
    Vil gjerne være med på din giveaway
    1 lodd for kommentar og 1 lodd for å følge deg

    Klem Merete

    SvarSlett
  100. 2 lykkelodd :)
    House Doctor Vintage Gulvlampe grå likte jeg aller best!

    Carpe diem!

    SvarSlett
  101. Jag tar 2 lotter :)
    http://www.designbelysning.no/viewdetail/Gulvlamper/catparent-2161/Dekorative-Gulvlamper/catid-20185/Sara-Gulvlampe-Dobbel/productid-12189
    är min favoritlampa
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  102. Nice premie! Må innrømme at jeg er veeldig svak for House doctor fold pendel. Den er i alle fall min favoritt nå om dagen. Jeg tar tre lodd takk og krysser alle fingre!

    Hilsen Ellen (ellen_iren@hotmail.com)

    SvarSlett
  103. Wow, så flott premie! Jeg stiller med 3 lodd! :)
    Jeg likte godt den på bildet over, House Doctor Photo Spot Gulvlampe! :)

    lotteolsenphotography@gmail.com

    SvarSlett
  104. Bloomingville industriell gulvlampa er min favoritt! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  105. Juhuuu, lekker premie!!
    Min favoritt er uten tvil denne: House Doctor Vintage Gulvlampe.
    Den har jeg ønsket meg en stund:)

    Jeg trekker 4 lodd og krysser fingrene:)

    Ha en fin fin helg Anette, håper alt står bra til hos dere ♥

    SvarSlett
  106. For en fin premie!! jeg trekker 4 lodd:-))
    Min favoritt er:House Doctor Basic

    SvarSlett
  107. Jeg tar 4 lodd og deler på Face.
    Min favoritt er denne gulvlampa: http://www.designbelysning.no/viewdetail/Gulvlamper/catparent-2161/Dekorative-Gulvlamper/catid-20185/Vind-Gulvlampe/productid-35102

    Klem

    SvarSlett
  108. Lamper og belysning er en mangelvare i vårt hjem, så jeg hiver meg over denne giveawayen med håp i øynene :)) Trekker 4 lodd og krysser fingrene.
    Mange tøffe lamper her, men jeg er litt svak for Cocoon Pinneti Gulvlampen akkurat nå :)

    SvarSlett
  109. den flotteste give-away!!!! favoritt: frank gulvlampe-g3157 alu/hvit. 4lykkelodd;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  110. Tar 2 lykkelodd :-)

    Liker godt denne bordlampen: http://www.designbelysning.no/viewdetail/Barn-ungdom/catparent-2168/Bordlamper/catid-20178/Zebra-Bordlampe/productid-31721

    Klem Stina
    Stina_rule@live.no

    SvarSlett
  111. Hei.
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  112. Hei! Har ikke egen blogg, men har vært innom din fler ganger! Liker stilen din veldig godt;) Syns den Lens lampen var kul jeg! Så da er d vel 2 lodd på meg:)! Så er d bare å krysse fingrene! Klem Tina (tinaandrine@hotmail.com)

    SvarSlett
  113. Heisann! Så artig giveaway! Prøver meg på ett lodd!:)

    SvarSlett
  114. Tar 3 lodd!: Kommentar, likt sida deira, samt at yndlingslampa mi er Veneto Gulvlampe! Elskar det rå uttrykket!

    eirinvictoria91@gmail.com ! Så får eg krysse fingrane! Ei ny lampe hadde vore perfekt innflyttningsgåve til meg sjølv!

    SvarSlett
  115. For ein fantastisk premie! Blir meir enn gjerne med, og tar 4 lodd:)
    Fin blogg du har, blir kjekt å følge deg vidare.
    Min favoritt er uten tvil house doctor vintage gulvlampe.

    Har ein give away hjå meg også, eg gir bort ein kjempefin oppbevaringsbag:)

    -May Brit-

    SvarSlett
  116. 1 lodd på meg:)
    Så mange fine bilder du har på bloggen din!

    -Ida
    (ida_jc@hotmail.com)

    SvarSlett
  117. Hei!
    Jeg tar 2 lodd.
    En av mine favoritter er http://www.designbelysning.no/viewdetail/Gulvlamper/catparent-2161/Leselamper/catid-20186/House-Doctor-Factory-Gulvlampe/productid-32684

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  118. oh so so fun!! count me in please.

    thanks
    blessings
    barbara jean

    SvarSlett
  119. Wonderful spaces!!!
    Love the element´s mixture!

    It is perfect!

    SvarSlett
  120. For en flott give away dette var:) Jeg er med og ønsker meg tre lodd takk. Min favoritt er som mange andre her - nemlig photo spot gulvlampe:)
    Har også likt på Facebook.
    Håper det går bra meg deg.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  121. 1 lodd for kommentar :) Flott giveaway!

    SvarSlett
  122. Hei hei=)
    Flott give away du har!!
    Jeg trekker 4 lykkelodd jeg. Favorittlampen min må være Simply.
    Har delt link på facebook, samt linket med bilde fra bloggen min.

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  123. Jeg blir gjerne med på give away! Har allerede en lampe fra House Doctor jeg er svært fornøyd med. Jeg krysser fingrene for Lens Gulvlampe med et lodd:) - tutta_korzen@hotmail.com

    SvarSlett
  124. Jeg blir gjerne med, 4 lodd på meg, liker på facebook og deler.Favoritten er photo spot gulvlampe
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  125. Jeg blir så klart med :-D

    Siv ;-)

    SvarSlett
  126. Oi, jeg blir med,2 lodd. Photo spot gulvlampa er kuuul!

    SvarSlett
  127. 1 lite lodd til meg:) Kanskje nettopp det er lykkeloddet;)

    SvarSlett
  128. Är med=) 2 lotter!
    Pipes Gulvlampe är favoriten!

    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvarSlett
  129. Da blir det 4 lodd på meg:
    Kommentar, facebook, blogglink og - Jeg liker veldig godt House Doctor Vintage Gulvlampe i fargen grå! :

    SvarSlett
  130. O'lykke!
    Trekker 4 lodder :)
    Skal flytte i sommer så å vinne her hadde toppet alt:)
    Min favoritt er House Doctor Raw Hengelampe... Den er bare lekker!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  131. Hei der! det var ikke et dårlig resultat! Jeg tar 2 billetter please!
    og hvis jeg vinner det ville jah elsker å vinne denne lampen
    http://www.designbelysning.no/viewdetail/House-Doctor/catid-20497/House-Doctor-Vintage-Gulvlampe/productid-32687
    takk for hyggelig bligg!
    krama
    alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvarSlett
  132. Hei hei! Å så hyggelig giveaway! Ville være veldig glad hvis jeg vant min drøm lampe. Jeg tar 2 billetter please!
    Og hvis jeg vinner, ville jeg elske å ha denne lampen.
    http://www.designbelysning.no/viewdetail/House-Doctor/catid-20497/House-Doctor-Photo-Spot-Gulvlampe/productid-32690
    Ta vare!
    roy
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvarSlett
  133. Hei der! Jeg ville selvfølgelig være med. Jeg tar 2 billetter og hvis jeg vinner, ville jeg elske å ha denne lampen nedenfor.
    Photo Spot Gulvlampe
    klem
    alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvarSlett
  134. Photo spot Gulvlampe menar jag :)
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvarSlett
  135. Tar 2 lodd! Liker godt Concrete bordlampe!

    SvarSlett
  136. For en fantastisk premie!
    Prøver lykken med tre lodd :-))
    Min favoritt er nok photo spot gulvlampe ;)

    Klem

    SvarSlett
  137. Dana Taklampe er min favoritt.. og jeg tar to lodd :) Og håper virkelig ett av de er vinnerloddet. På den måten får jeg på plass en ny lampe i det nye huset vårt

    SvarSlett
  138. 3 lodd på meg. Simply bordlampe er min favoritt! Therese

    SvarSlett
  139. Hei.
    For en flott giveaway! :)
    4 lodd til meg. Innlegg på bloggen min er publisert :)
    Min favoritt er hvit Factory Taklampe (41 cm)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  140. 1 lodd til meg, vanskelig å velge seg en favoritt!!!
    Linda Olsen (linda.olsen@dabb.no)

    SvarSlett
  141. Jeg går for 3 lodd :) Tvi Tvi . . .

    SvarSlett
  142. Hei;) For en premie;)
    Tror kanskje Photo spot gulvlampe er den jeg like best. ØLiker og kommenterer. det skulle bli 3 lodd det;)))

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  143. Hei ;) For en fantastisk premie!
    Det er vanskelig å velge en favoritt, men tror min er House Doctor Vintage Gulvlampe i grå. :)

    Tre lodd på meg! Likt og kommentert. ;)

    eline_sofie@hotmail.com

    SvarSlett
  144. Heisann! Prøver lykka med 3 lodd. Superfine lamper. Vanskeleg å finne berre ein favoritt, men trur eg går for "Vintage gulvlampe". Ha ein fortsatt fin sommar!

    Helsing Kringlepipen.

    rjoren@mail.ardalsnett.no

    SvarSlett
  145. 3 lodd min vei :) Favoritten trooor jeg er : House Doctor Lens Gulvlampe. Men jammen ikke lett å velge, såå mange fine!

    SvarSlett
  146. Her må jeg jo bare friste lykken. House Doctor Vintage gulvlampe er min favoritt foreløpig Har likt på facebook også. Blir vel tre lodd det da:-)

    Hilsen Tonje
    tonje@online.no

    SvarSlett
  147. Hej vilken fin give away, klart jag vill vara med. Tar 3 lotter tack.
    Om jag har turen på min sida önskar jag Factory bordslampa i vit.

    Kram Camilla

    SvarSlett
  148. Jeg henger meg på med 1 lodd!! Hadde vært supert å fått lyst opp stua litt!! :):)
    Mvh Siri :)

    SvarSlett
  149. Fin premier! Jag trekker 1 lodd.

    SvarSlett
  150. Hei. For en fantastisk giveaway. Eg prøv sjansen med 1 lodd.
    Hilsen Elisabeth
    elisaskaug@hotmail.com

    SvarSlett
  151. Lækker give-away - jeg deltager med 1 lod

    SvarSlett
  152. Så stilige premier du har :)
    Jeg må jo bare delta. 1 lodd på meg!
    Synes den lampa med ugla er superkuuul.
    God helg!

    SvarSlett
  153. Blir veldig gjerne med og trekker 4 lodd hos deg! Utrolig flott at de vil være med å sponse med en sååå flott premie! Helt målløs av disse flotte lampene fra House Doctor jeg og en av favorittene er lampen House Doctor Vintage Gulvlampe ♥
    Tusen takk for en flott mulighet!
    Ønsker deg en flott midtsommernatt imårå♥
    Klem!

    SvarSlett
  154. Vannvittig bra premier!!
    På siden til House Doctor tror jeg de fleste blir fristet! Jeg har aldri sett så mye stilig. Jeg holder en knapp på: Design Tingeling Globe Nickel,produktnr. 440b
    4 lodd

    SvarSlett
  155. Galtøffe lamper alle sammen! Kjemperå design!!

    SvarSlett
  156. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Wow for en kjempe premie,jeg vil gjerne prøve lykken :)
    ( \_/ )Jeg trekker 4 lodd,å krysser alt som overhode krysses kan.
    (=’.'=) Flyttet inn i ny leilighet for litt under 2 mnd siden,så trenger
    («)_(«) noe nytt lys her hos meg ja. Så jeg håper og ønsker :)
    Jeg har kikket og kikket på alle de stilige og ikke minst tøffe lampene inne på siden til House Doctor,å jeg har falt for denne :) Flaubo takpendel...
    http://www.designbelysning.no/viewdetail/Taklamper/catparent-2157/Pendler-og-Hengelamper/catid-2159/Flaubo/productid-4094
    Jeg kan allerede se for meg den hengende over spisestue bordet mitt :D
    Så nå får jeg bare håpe (Hehe)
    Ønsker deg en kjempe fin sommer videre...
    Stor sommer hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  157. Håper virkelig eg vinne! Lampa hadde passa perfekt inn i den nye leiligheta! :D (har allereie deltatt.. Ditta er berre ein kommentar)

    SvarSlett
  158. 4 lodd. Delte på F-B og her er favoritt lampen min : http://www.designbelysning.no/viewdetail/House-Doctor/catid-20497/House-Doctor-Base-Camp-Vegglampe/productid-32701

    Hilsen meg med mail adr: plosella_38@live.com

    SvarSlett
  159. Hei hei:) Du har en kjempefin blogg som jeg ofte er innom. Har et lite spørsmål, det bilde du har nesten øverst av hun eldre dama, vet du hvor man evt. får kjøpt det? Synes det er så fint, så det når jeg var på interiørmessa og har ikke glemt det... Er det Housedoctor som har det? Mvh. Merethe

    SvarSlett
  160. Heisann :-)

    ♥ Takk for titten i den supre bloggen.
    Denne herlige giveawayen vil jeg gjerne få være med på
    og takker ja til 4 stk lodd. Denne lampen likte jeg veldig godt: 3 Hb0618
    Ha en riktig GOD SOMMER! ♥

    Sommerhilsen fra
    Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  161. Flott give away!
    Prøver lykken med 2 lodd :-)
    House Doctor Construct Gulvlampe er min favoritt.
    (fannydeak@hotmail.com)

    SvarSlett
  162. Flott giveaway! liker House doctor photo spot!
    Då blir det to lodd på meg!

    SvarSlett
  163. Heisan!

    For en flott giveaway!

    Dette blir jeg gjerne med på, og krysser fingrene med tre lodder :)))

    Så masse flott å velge i!!! Spennende :)

    Sommerhilsen fra Sandra :)))

    SvarSlett
  164. 3 lodd :-)
    Favoritten min er Dana Taklampe.

    SvarSlett
  165. Tre lodd (kommentar, link og like på facebook)!
    Krysser fingrene! :)

    SvarSlett
  166. Prøver meg med 2 lodd :)

    Favoritten er House Doctor Asta Fragile Bordlampe, den var kulest ;D

    WendyydnewL@hotmail.no

    SvarSlett
  167. Hei!

    Wow, så flotte gevinster!!!
    Krysser fingre og tær og tar 3 lodd og håper på vinnerlykke ;-) [-kommentar, liker på facebook, favorittlame].
    Min desiderte favoritt her er "House Doctor Lens Gulvlampe"!
    Lykke til til oss alle sammen :-)

    Mvh,
    Hege [ hege@webmail.no ]

    SvarSlett
  168. Flott premie! Bare et lodd på meg.. lin_kriog@hotmail.com
    Mvh, Linda

    SvarSlett
  169. Uglelampa var jo bare utrolig koselig! :D
    Liker design belysning på facebook
    Min favoritt må være uglelampa

    SvarSlett
  170. Jeg vil gjerne være med ღ
    - klem fra Mette :)

    SvarSlett
  171. WOW!! jeg er sååååå med på denne!
    Tar 3 lykkelodd :))

    Ha en herlig kveld,
    Sommerklem fra Jatte

    SvarSlett
  172. Ett lodd! Ønsker
    House Doctor Factory Bordlampe hvit.

    mvh kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  173. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen:)

    min favoritt

    http://www.designbelysning.no/viewdetail/Gulvlamper/catparent-2161/Leselamper/catid-20186/Sara-Gulvlampe-Dobbel/productid-12189

    4 lodd:)

    SvarSlett
  174. Jeg trekker 3 lykkelodd, og dette er min favorittlampe: http://www.designbelysning.no/viewdetail/Gulvlamper/catparent-2161/Dekorative-Gulvlamper/catid-20185/Trinity-Gulvlampe-m--Sort-Base/productid-33176

    SvarSlett
  175. Jeg trekker 2 lodd, for kommentar og favoritt: House Doctor Vintage Gulvlampe i svart.
    Hilsen Kjerstin (kjerstinlindgard@yahoo.no)

    SvarSlett
  176. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  177. Vintage Gulvlampe :)

    2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  178. 4 lodd på meg, deler på facebook.
    Min favoritt er : http://www.designbelysning.no/viewdetail/Gulvlamper/catparent-2161/Dekorative-Gulvlamper/catid-20185/Cocoon-Sedilo-Gulvlampe/productid-35169

    SvarSlett
  179. oii for en kjempe sjanse!!
    Jeg tar med meg 3 lodd jeg :)
    Kommentar, link på siden min og min yndling hos House Doctor er: House Doctor Bubble Bordlampe Klart glass/hvit skjerm. : ))
    Ønsker deg en strålende helg. Så krysser jeg fingerene jeg :))
    Mvh Ellevillan

    SvarSlett
  180. Superflott konkurranse :D

    tar såklart 4 lodd :D

    likte http://www.designbelysning.no/viewdetail/Taklamper/catparent-2157/Krystallkroner---Lysekroner/catid-7721/Rokoko-Versailles-Krystallkrone/productid-35197

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  181. 4 lykkelodd til meg:-)

    min lille hadde ELSKET "u-huuu" (altså ugle) lampen, mens jeg falt virkelig for den fold pendel lampen.
    (Prøvde å se de andre lampene også, men siden virket ikke på min kjipe maskin)

    giveaway hos meg også hvis du vil prøve lykken:-)

    SvarSlett
  182. Vil gjerne prøve lykken med ett lodd:)

    SvarSlett
  183. 4 lodd! Liker godt photo spot lampen:-) Krysser fingrene:-)

    SvarSlett
  184. 4 lodd. Photo lampen likte jeg godt!

    SvarSlett
  185. Jeg prøver lykken med 4 lodd! :) Min favoritt er Factory taklampe 32 cm i hvit, den hadde passet så perfekt over kjøkkenbordet mitt! ♥ Herlig giveaway! Krysser fingrene! ;) Klem Frøken H

    SvarSlett
  186. Oi!! Sitter og surfer på nettet etter inspirasjon til husoppussing, og kom over denne fantastiske bloggen. Kjempeinspirerende! Vanskelig å velge èn fin lampe, da det var mange her som gjerne får vises frem hos meg.. men, skal jeg velge en, blir det Vintage vegglampe på gutterommet. 3 lodd på meg! God sommer :)

    mvh

    Camilla u2camillaALFAKRØLLhotmailDOTTkåmm

    SvarSlett
  187. Kjempefin give away altså! Jeg vil gjerne delta med 3 lodd takk :) Dette er min favoritt fordi jeg så absolutt trenger en sånn: http://www.designbelysning.no/viewdetail/House-Doctor/catid-20497/House-Doctor-Factory-Bordlampe/productid-32677

    Ønsker deg og dine en fin søndag videre!

    SvarSlett
  188. House Doctor har utrolig mange kule lamper, men HD Factory taklampe er nok den som hadde passet best hjemme hos meg. http://www.designbelysning.no/viewdetail/House-Doctor/catid-20497/House-Doctor-Factory-Taklampe-32-cm/productid-33192

    2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  189. Jeg vil gjerne delta, og trekker 4 lodd! :-)
    Her er min favoritt: http://www.designbelysning.no/viewdetail/Taklamper/catparent-2157/Pendler-og-Hengelamper/catid-2159/Magnum-Pendel/productid-34544

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  190. House Doctor Owl bordlampe hadde passet perfekt inn på rommet mitt. Jeg er besatt av ugler for tiden og det kryr av ugle-knagger, ugle-smykker og ugle-bilder her. Lampa hadde virkelig gjort susen! <3 2 lodd.

    hanneob@live.no

    SvarSlett
  191. Dette er min favoritt: http://www.designbelysning.no/viewdetail/Taklamper/catparent-2157/Pendler-og-Hengelamper/catid-2159/Quadratus-Hengelampe/productid-35219

    Trekker 4 lodd:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  192. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  193. Den hær var nydelig http://www.designbelysning.no/viewdetail/House-Doctor/catid-20497/House-Doctor-Owl-Bordlampe/productid-32682 vil gjerne delta med tre lodd :)

    Mvh
    Bente Pruglhei
    bente.pru@hotmail.com

    SvarSlett
  194. 2 lodd på meg; kommentar og link.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  195. Flott give away:) 3 lodd på meg, jeg liker House Doctor Vintage gulvlampe.
    Gro Kåsmoli
    grok@live.no

    SvarSlett
  196. Kjempegreier :)
    Nå er jeg på fett plass.

    SvarSlett
  197. Heia:)Kjempefin blogg du har,virkelig!Jeg tar ett lodd.Trenger veldig en ny lampe siden jeg har fjernet ett skap jeg hadde m lys i og heller kjøpt et white Heart skap som er mørkt inni og da må jeg ha litt lys i den kroken,så dette er jo perfekt:)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails