søndag 9. desember 2012

STJERNEFEST


For en stund siden hadde Julian bursdag, og han fylte 7 år. I den anledning ble det selvfølgelig
barneselskap, og temaet ble stjerner og sort/hvitt. Dette ble veldig godt tatt i mot av guttene, og
det var ingen som lurte på hvor fargene hadde tatt veien, hihi... Og bartesugerør ble en stor hit !  


Glassene er barnematglass som jeg har spart på og vasket. Veldig kjekt, og fine syntes jeg 
de også er. Og om noen hadde knust hadde ikke det gjort noe heller... Godteposene fungerte
veldig fint som bordkort. ♥  Og her har vi litt stjernedilla for tiden, i hvert fall mammen i huset !  



Fineste stjerneservietter fra Nicolas Vahé, sukk... Og jeg fant matchende ballonger på nettet
som jeg av en eller annen grunn ikke hadde bilder av. Hvite ballonger med sorte stjerner, og sorte
ballonger med hvite stjerner. Jublet høyt når jeg fant disse, hehe... Veldig moro med "temafest" !  



Det ble servert cupcakes/muffins i sorte stjerneformer, og den hvite glasuren pyntet jeg
med mini oreo kjeks, og stjerner som jeg stakk ut av sort fondant. Og glasuren gjorde jeg enda hvitere
med (white icing colour) fra Wilton. Men det ble ikke bare "fargeløse" kaker og mat altså, hehe...




♥  Bursdagen ble en stor suksess, og mor og sønn var blide og fornøyde når selskapet var ferdig. ♥

Til slutt vil jeg minne om giveaway, meld deg på her.

 Nyt adventstiden folkens, kose dere masse !


16 kommentarer:

  1. Hei,WOW for en superkul temabursdag! God advent til deg! klem Siv:-)

    SvarSlett
  2. Oi...dette var virkelig tøft!!:)(Elsket barte-sugerørene!)
    Tenker det var en stor stolt gutt da:)!
    Ønsker deg en nydelig kveld!
    God klem fra Camilla:)

    SvarSlett
  3. Wow så utruligt flott,kjempefint med temaet med svart/kvit:)så utrulig flott alt sammen og tøffe bartesugerør!
    Så flott at alt gjekk flott og alle var fornøyde:)
    Ein fine kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Fint fint fint... sikke en fin føs´dag.
    Mange julehilsner fra Susan

    SvarSlett
  5. Så utrolig fint!!!! Dette likte jeg kjempegodt :)

    SvarSlett
  6. Så utrolig lekkert og gjennomført :D
    digga temaet jeg :D

    SvarSlett
  7. Helt Nydelig, kanskje min Julian får et slikt bord også:))

    SvarSlett
  8. Amazing party, very stylish. I am not surprised that was successful.

    SvarSlett
  9. Må si jeg DIGGET det bordet!

    SvarSlett
  10. Wow, for et superlekkert bord! Så utrolig gjennomført - og stilig! Gjestene må vel ha vært helt over seg av begeistring. Liker, liker, liker! Såååå fint!

    Ha en super kveld og en riktig god natt!

    SvarSlett
  11. fint tema ,gratulere med dagen
    Valeria

    SvarSlett
  12. Herlig tema,og nydelig pyntet.

    Kule barte sugerør,kan tenke meg det ble en hit!!

    Nyt ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  13. Så kult!!
    Digger stjerner og sort/hvitt, så det kunne ikke bli feil:)
    Flink du er altså, de cupcakesene så himmelske ut ♥
    Heldig gutt det, som har så flink mamma:))

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  14. Kjempekult! Nå har også jeg fått en egen blogg, sjekk den gjerne ut
    ElisabethK

    SvarSlett
  15. Først og fremst, for en spennende og flott blogg! Jeg legger meg til som følger her :-).
    Vi skal ha 7 årsdag selv på torsdag, og her hadde du noen gode tips:-)
    Ha en fin kveld!
    Nina

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails