lørdag 3. november 2012

Barfota-Giveaway


Da var det på tide med en liten førjuls giveaway her hos meg, og premiene er levert
av Barfota. For at det skal friste enda mer å melde seg på, skal en vinner få hele tre skjerf.
Er ikke det en fantastisk premie, så vet ikke jeg ! Og her kan man jo evt gi bort et skjerf
eller to i julegave også om man vil, men dette er helt opp til deg som vinner.

Star lightgrey/darkgrey

Barfota ble startet opp i 2011 av designer Pia Tveraaen som har jobbet med design og produksjon
 i mer enn 15 år. Barfota er feminint, uttrykksfullt og skapt med inspirasjon fra skandinavisk
natur. Fokus er passform og uttrykk. De har to kolleksjoner i året som består av klær, interiør
og tilbehør. Når jeg oppdaget Barfota produktene for en tid tilbake falt jeg pladask. Og siden
har jeg vært forelsket ! Ønskelista er lang, så godt det er jul snart. Hihi...


Peace cream/sand

Alle de tre skjerfene jeg viser her kan nettopp du vinne. Tre forskjellige stiler, men
personlig liker jeg de alle tre. Og siden fargene på akkurat disse skjerfene er såpass nøytrale
vil de passe til de fleste. Og vakre matchende smykker finner du inne på Barfota sine nettsider.
Jeg kunne fortsatt og fortsatt, men nå skal jeg fortelle deg hvordan du kan delta i trekningen.


Wallpaper lightgrey/darkgrey


Alle med og uten blogg kan være med, og de uten blogg må huske å legge igjen e-post adresse
i kommentarfeltet. For å kunne delta må du trekke lodd, og det kan du gjøre på følgende måte.

1 lodd for å legge igjen kommentar

1 lodd for å like BarfotaFacebook

1 lodd for å lage et innlegg/linke på bloggen din, og/eller dele
på facebook og Instagram. (Bruk gjerne det øverste bildet)

Ny trekningsdato mandag 19 november 2012
TREKNING 17 november 2012 

Tilsammen kan du trekke 3 lodd, men dette er helt opp til deg. Husk å skrive hvor mange
lodd du trekker, og du som ikke har blogg må huske å legge igjen e-post adressen din.

 Da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle Lykke til

Tusen takk til Barfota for at de sponser denne fantastiske premien.
(Bildene er gjengitt med tillatelse av Barfota)




245 kommentarer:

  1. Jeg savner "BARFOTA" her i Frankrike, derfor vil jeg veldig gjerne være med i trekningen av disse lekre skjerfene som roper MALIVA....og i tillegg har jeg bursdag i november, så kanskje lykken treffer meg.....håper ihvertfall;o)
    Maliva in France
    2lodd på meg da....

    SvarSlett
  2. Så fine alle sammen :) Jeg blir med med ett lodd.

    SvarSlett
  3. Hei
    Jeg vil gjerne være med, 2 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com
    God helg!

    SvarSlett
  4. Hvor er det bare SUPER skønne tørklæder.. Jeg vil elske at være den heldige, og jeg håber på mine 3 heldige lodder.
    Mange hilsner fra Susan
    mail(a)sherpa.dk

    SvarSlett
  5. Så lekre skjerf - dette vil jeg gjerne være med på.
    Trekker 3 lodd.
    Fin lørdagskveld til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  6. Kjempefine!

    Prøver meg med 1 lodd.

    Klem fra meg,

    SvarSlett
  7. Vilken fin utlottning av snygga sjalar. Jag vill gärna vara med och tar tre lotter. Gillat på FB och länkar från min blogg.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvarSlett
  8. Oioi, SÅ fine gaver!!
    Jeg er med og prøver lykken med 2 lodd :)

    *tvi tvi*

    SvarSlett
  9. Blir gjerne med på den fine give awayen din og trekker 1 lykkelodd :)

    god helg til deg!

    SvarSlett
  10. Hei Anette!
    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen, trekker 3 lodd :)
    Har alltid ønsket meg et slikt sjerf.
    Klem Anette

    SvarSlett
  11. Så utrulig vakre skjerf og eg vil så klart være med og tar 2 lodd:)
    Ein flott lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Hei, for ein flott give away, den vil jeg gjerne være med på :)
    Trekker 3 lodd - kommentar, følger av Barfota på FB og har delt innlegget på FB siden min.
    Aner ikke hvordan jeg skal få delt dette på instagram, men la meg nå til som følger av deg iallefall :)
    Ha ei fortsatt fin helg
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Vilken fin utlottning.
    Är med i utlottningen med 2 lotter.
    Kram Erica

    SvarSlett
  14. 2 lodd til meg, bildet er å finne på instagram. ;)
    Utrolig lekre, og jeg krysser fingrene alt jeg kan.... ;)
    Klem fra Lillian.

    SvarSlett
  15. Hallo, er med med 2 lodd i denne flotte give awayen!

    Mvh Ingrid V.

    ( ingridvarberg@hotmail.com)

    SvarSlett
  16. Her er virkelig alle gode ting 3, så da må jeg ta 3 lodd. Et lodd for hvert skjerf :)

    SvarSlett
  17. Nydelige skjerf! Jeg er gjerne med og trekker hele tre lodd!
    Fortsatt god helg:)

    SvarSlett
  18. Herlig! Jeg vil gjerne være med i trekningen :)
    Syh@sarpsborg.com
    Torpekjaerringa

    SvarSlett
  19. Tar gjerne 3 lodd :) !!

    SvarSlett
  20. Nydelig :) håper på st 1 av mine 2 lykkelodd blir trukket ut :)

    Carpe diem!

    God helg ;)

    Klem

    SvarSlett
  21. Åh, så fantastisk. Dette må jeg jo bare være med på. Tenk så flott hvis jeg kunne ha vunnet disse nydelige skjerfene. Da får jeg jo julegave til meg selv og to veninner samtidig. Herlig!
    Jeg prøver vinnerlykken med to lodd og krysser alt jeg har av fingrer og tær :)
    :) Susanne

    SvarSlett
  22. Ønsker, ønsker at det blir meg. trekker to lodd og håper på det beste. Mariann

    SvarSlett
  23. bare en ting å si:disse ønsker jeg meg!!

    SvarSlett
  24. Oj så fin giveaway..2 lodd her.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  25. Lekkre skjerf. Kommenterer og linker til giveawayen i sidemenyen på bloggen min. Blir det 2 lodd?

    SvarSlett
  26. slenger meg med her med 2 lodd jeg da :)
    ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  27. Har ventet på dette ;-) 3 lodd! Kjempefine premier Anette :-D

    SvarSlett
  28. Deltager med 3 lodder:-) håber jeg blir den heldige, for sikke en skøn præmie:-) hilsen Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlett
  29. Vad kul!!
    Jag är en trogen läsare från Sverige som mer än gärna är med och tävlar. Har gillat sidan på Facebook och lämnar min epost adress och håller tummarna. Hade gett en scarf var till mina två systrar som båda två fick bebisar förra söndagen. Och såklart behållt en själv :-D


    rosbergasa@gmail.com
    ( 3 lotter tror jag om epostadressen räknas!)

    SvarSlett
  30. Fantastisk flotte skjerf - jeg trekker 3 lykkelodd!

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  31. Førr ei me skjerfdilla så e jo det her en drømmepremie :D
    Æ sleng mæ på med 3 lodd (tørr ikke ant.. hehe)
    Krysse fingran å tærn :D

    Ha ei god natt og en flott søndag!
    Klæm Trine

    SvarSlett
  32. Eg takkar for 2 lodd :)

    Synes du har ein fin blogg, så eg la meg til som følger! :)

    SvarSlett
  33. Tar alle tre loddene jeg!
    bealin95@gmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg har 3 lodd! Håper jeg vinner <33 de var sykt nydelige! Lill.susann@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Jeg er med:) lekre produkter:) har vært in låååååve lenge 💕 er med på 3 lodd:)

    SvarSlett
  36. Är gärna med, en lott! :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  37. 2 lykkelodd:))
    Disse skjerfene er knallfine ♥

    Håper dere har det fint i heimen, og er friske og raske:))

    SvarSlett
  38. Tre lodd på meg- jeg deler på IG :-))
    Fantastisk flott premie- nydelige skjerf :-)
    Klemmer

    SvarSlett
  39. 2 lodd på meg:) Kjempefine skjerf!

    jeanette@grimsmo.com

    SvarSlett
  40. Hei Anette.

    Det var gavmildt av deg. Tenk å vinne disse flotte skjerfa. Jeg er med og tar 2 lodd. Legger ut på instagram i morgen. Krysser fingrene.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  41. Hei Anette.

    Det var gavmildt av deg. Tenk å vinne disse flotte skjerfa. Jeg er med og tar 2 lodd. Legger ut på instagram i morgen. Krysser fingrene.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  42. For noen lekre skjerf,
    Jeg vil gjerne være med på giveaway, 2 lodd :)

    Hilsen Anja Madsen
    anja.madsen@online.no

    SvarSlett
  43. Lykkelodd,
    - 1 lodd!
    fine skjerf.
    klem TOVE

    SvarSlett
  44. For noen fine skjerf :)
    Dette vil jeg være med på og tar to lodd :) (liker på fb)

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  45. Kjempefine skjerf:)
    Prøver lykken med ett lodd!
    Fortsatt god helg.

    Hilsen Hilde (hilols2@online.no)

    SvarSlett
  46. 1 lodd til meg. :)

    Hilsen fra Anja
    (anja_joh@yahoo.no)

    SvarSlett
  47. Da har jeg delt,likt og kommentert og trekker 3 lodd :) de skjerfene er så kule! Hilsen Ida :) Aidaida_@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Vil veldig gjerne være med i trekninga:-)
    Kjempe flotte premier:-D
    Tar 2 lodd:-):-)
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  49. Så flotte skjerf, jeg likte alle 3. Jeg blir gjerne med og tar 1 lodd. Tusen takk =)

    SvarSlett
  50. Kjeme kule skjerf! Jeg har sett design og redesign lærern min gå med ett av dem:) jeg vil gjerne ha to lykke lodd<3 blogg= dancingmika.blog.no
    Email= mikaelareinton@gmail.com

    SvarSlett
  51. Vil gjeerne delta i konkurransen, selv om jeg sjelden vinner noe som helst ;)
    De sjerfene der er så utrolig nydelige og deilige.
    Jeg tar tre lodd, så er vel sjansen litt større :D
    Følger deg allerede på instagram og bloggen. <3

    Så har jeg bursdag akkurat den dagen trekninga er, så får vi krysse fingra for at jeg er så heldig at jeg får en ekstra hyggelig overraskelse fra deg den dagen ;)

    Klem fra Rebekka.

    Email: bekka_86@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Nydelige skjerf! Prøver vinnerlykken med ett lodd jeg. Hilsen mthopland@gmail.com.

    SvarSlett
  53. Det hadde vært kjempefint å vinne de skjerfene! De var jo så utrolig fine. Jeg har likt facebooksiden, kommentert og laget et innlegg på bloggen min her: http://theresekn.blogg.no/1352025350_konkurranse_hos_hvitr.html

    Hotmail: tkarlsen@live.no

    Hadde vært kjempemorsomt å vunnet!

    SvarSlett
  54. Kjempefine skjerf!! Har likt facebook siden, linket til til giveaway'en på bloggen min, og nå kommenterer jeg, så da ble det 3 lodd på meg :)

    www.ceciliekaa.blogspot.no

    SvarSlett
  55. Caroline Hugdahl Grange4. november 2012 kl. 11:57

    har likt facebook siden, så 2 lodd :-)
    caroline.h.g@hotmail.com

    SvarSlett
  56. 2 lodd på meg :) Likt facebook siden og kommentar :)

    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  57. Kommentar og liker på fb :)))
    Så da trekker jeg 2 lykkelodd og håper på litt vinnerlykke !!
    Nydelige skjerf !!

    Fin søndag til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  58. 2 lodd på meg! Kommentar og liker på fb. Nydelige skjerf!

    SvarSlett
  59. Trekker 2 lodd jeg :) kommentar og delt på fb.
    siljemoen97@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Super fine skjerf! Jeg blir gjerne med, 3 lodd på meg!:)

    SvarSlett
  61. Kjempefine!:)Jeg tar 3 lodd (delt på FB)
    Ha en fin søndag :)
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  62. Kjempefine skjerf =) Hadde gjort seg som fine veninne julegaver =)Trekker de loddene jeg kan =)
    tina.thorkildsen@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Flotte gaver.. Prøver med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  64. Så fin blogg og så fine bilder på Instagram. Jeg prøver meg med tre lodd, kommentar, lik på Facebook og innlegg på Instagram. Fortsatt god søndag!
    Linda
    linda.k.bjugn@drmk.no

    SvarSlett
  65. Å de hadde jammen vært kjekt å vinne:))

    trekker 2 lodd jeg, og krysser fingrene:))

    Charlotte

    SvarSlett
  66. Nydelige skjerf!! Jeg trekker 3 lodd og håper på lykken!
    monsrud@hotmail.no

    SvarSlett
  67. Nydelige skjerf!
    Liker allerede Barfota på FB, og har delt/kommentert konkurransen fra FB til FB!
    2 lodd håper jeg på...

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Så fine skjerf!

    Jeg blir med, tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  69. Alle tre er lekre - 1 lodd

    marlenebakken@gmail.com

    SvarSlett
  70. ♥༻♥ ♥༻♥ Flotte skjerf, blir veldig gjerne med i trekningen.
    Takker ja til 3 stk lodd. Ha en fin søndag :-) ♥༻♥ ♥༻♥

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  71. Fine skjerf! :)
    Jeg er med:) Marthe.1999@live.no
    God helg! :D

    SvarSlett
  72. ÅÅåå, guri for en premie!! KLart jeg er med!! Er ikke på facebook...,men linker på min blgg!
    Klem♥

    SvarSlett
  73. Jeg tar veldig gjerne 3 lodd og krysser alle fingre.

    Mvh. Kristine Senum
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  74. flotte skjerf og kunne absolutt tenkt meg ett slikt, 3 lodd på meg:-)

    SvarSlett
  75. Kjempe flotte skjerf, hadde ikke sagt nei takk til et sånn;) 2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  76. Hei :-) Ett lodd på meg! Flott blogg du har :)

    Fin kveld til deg. Monica.

    SvarSlett
  77. Hei:)

    Jeg vil gjerne være med på give-awayen og trekker 3 lykkelodd. Barfota har så masse vakkert, jeg krysser fingrene for at jeg er heldig:)'

    klem Jennifer // bittelillehuset

    SvarSlett
  78. jeg er med tar 2 lodd

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  79. 3 lykkelodd på meg! Delt på face.

    Ha en super uke!

    Klem

    SvarSlett
  80. 3 lodd :-) For en fantastisk premie,, krysser fingrene og håper jeg blir den heldige :-)
    Mvh Tanja Bolstad
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  81. Så flott da! Jeg blir gjerne med ☺

    2 lodd til meg da, kommentar og link fra bloggen min ☺

    Ha en flott kveld videre! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  82. Jeg falt pladask for det skjerfet med peacemerker på. Jeg elsker det symbolet, og det var så gjennomført og flott. Jeg er forresten med, tar med meg tre lodd denne gangen. Delte innlegget på facebook :)
    Ingrid_troja@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Superfine skjerf, jeg tar helt klart 3 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  84. tar et lodd jeg :)
    Fine skjerf! emiliedalan@hotmail.com

    SvarSlett
  85. Disse skjerfene er kjempefine!!! Tar 2 lykkelodd :)
    Ingrid

    SvarSlett
  86. ♥ så fina sjalar och sååå lycklig jag skulle bli om jag har turen att bli dragen;) har fixat och trixat så jag kan vara med på 3 lotter=)
    Kram Gabriella

    SvarSlett
  87. Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. Kjempeflotte skjerf! :)

    SvarSlett
  88. Dette må jeg jo være med på,trenger absolutt sånne skjerf ;-) 3 lodd på meg :-)
    Ha en flott søndagskveld!!
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  89. Jeg trekker 3 lodd.
    Utrolig fine skjerf, og fargene er nydelige og nøytrale!

    SvarSlett
  90. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =)) Jeg har dilla på SKJERF;kan ALDRI få nok =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding

    --------> 3 lykkelodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  91. Heisann!

    Dette var bare midt i blinken =)
    Perfekt julegave til min kjære, min søster og mor!

    ••• er følger på facebook,331 stk tipset •••

    mvh Trond (granhus@alumni.ntnu.no)

    SvarSlett
  92. Hærlig give away :-)
    Jeg er også en stor fan av Barfota!
    Tar to lodd jeg !
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  93. Deler på facebook - 3 lodd til meg ;0)

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  94. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/november/17-november-vinn-scarf.html

    SvarSlett
  95. Heisann.
    Jeg får aldri nok skjerf, slik lykken må prøves.
    Jeg har linket til bloggen min, og satser på litt lykke med 2 lodd.
    Ønsker deg en flott uke.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  96. Jeg tar gjerne to lodd (liker barfota på FB)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  97. Åhhh så nydelige skjerf - LOVE it :)

    Prøver lykken med 3 lodd..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  98. Liker masse :-D Trekker to lykkelodd jeg:-)

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  99. Deltar med 3 lodd :-)
    Mvh Bente L
    benmaas(at)hotmail.no

    SvarSlett
  100. Jeg blir gjerne med på din fine giveaway :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  101. Flott og spennende give away.
    liker på facebook.
    2 lodd på meg.

    SvarSlett
  102. 3 lodd til meg!
    gabrielsjur@yahoo.com

    SvarSlett
  103. Flott giveaway!
    3 lodd til meg!
    Klem,Rakel
    ggandac@gmail.com

    SvarSlett
  104. delt! Likt Barfota og dere på facebook! 3 lodd og krysser fingrene
    me_shaina ( æt) yahoo.com

    SvarSlett
  105. Fabulous! Får aldri nok av sjal, og disse var jo bare kanonkule:)
    3 lodd til meg

    SvarSlett
  106. 1 lodd :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  107. Jättefin GIVEAWAY!!!
    Jag är gärna med, 2 lott tack (gillar FB).

    Trevlig kväll!

    minnapo1(at)gmail.com

    SvarSlett
  108. Bare såååå lekre;)
    2 lodd på meg.

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  109. fine skjerf :)
    4 lodd :)

    cddfacebook@hotmail.com

    SvarSlett
  110. Superkule skjerf! To lodd til meg ( kommentar & liker på fb ). :)

    Ha en strålende dag!

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  111. For en super give-away! Jeg blir gjerne med :) Jeg tar to lodd (kommentar og liker på facebook) :) Krysser fingrene!

    SvarSlett
  112. Wow, for noen fantastisk fine skjerf :D :D

    SvarSlett
  113. Hei:)En fantastisk give-away <3
    Jeg tar 2 lodd :) liker på FB og kommentar :)
    Krysser alt jeg har ;)
    anette.gjerald@hotmail.com

    SvarSlett
  114. Heisan!Kjempe fine premie og denne vil jeg være med på.Blir to lodd på meg.Prøvde å kopiere/eller laste ned bilde men uansett hva jeg prøvde på, så gikk det ikke,så jeg fikk ikke lagt det inn i bloggen.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  115. Så flott give away! Jeg prøver lykken med 2 lodd :)
    Ha en fin dag videre! Klem, Tonje

    SvarSlett
  116. Super flott!
    3 små lykke lodd på meg da :)
    Iall@hotmail.no

    SvarSlett
  117. Nei, jeg mente 2 lodd :) Fikk ikke til å dele denne desverre.
    Iall@hotmail.no

    SvarSlett
  118. Hei ! Veldig bra konkurranse ! :-)
    jeg tar ett lodd jeg.

    Elinefjeld@hotmail.com

    Klem Eline Fjeld :-)

    SvarSlett
  119. JEG FORELSKET MEG I DISSE SKJERFENE!!:D spessielt de to første.. jeg er med. har gjort alr =) delte innlegget på facebook så alle kan se ^^ 3 lodd på meg! dette blir spennende! kjempe flotte premier <3

    marielle.michaelsen@gmail.com

    SvarSlett
  120. Jeg må bare si det, fyyyyyy for en fin blogg:)

    Vi skal endelig begynne på husjakten til sommeren og må si at jeg har funnet min kilde til inspirasjon. Jeg skal linke til bloggen din uansett jeg, de som ikke vet om den trenger å få vite om den:D. Jeg er ganske så ny på blogg fronten, men dersom du vil ta en titt så finner du min her tinna1407.blogspot.no. Det blir ikke lenge til jeg tar turen innom igjen:)

    hilsen Kristina♥

    SvarSlett
  121. Nydeligt. prøver meg med eit lodd.

    SvarSlett
  122. Jag är med och liker på FB (carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/november/scarf.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvarSlett
  123. 1 lodd!
    ingvild2006(at)gmail.com

    SvarSlett
  124. Jeg prøver lykken med 3 lodd :)
    Har delt på Facebook :)
    Har også lagt ut det øverste bildet på bloggen min :)
    Du finner den her : http://moromedmeg.blogg.no/1352232918_giveaway_hos_hvit_rom.html

    Kjempe fin premie,har sååååå lyst på,jeg er stor bruker av skjerf.
    Så jeg krysser fingrene og håper og ønsker,at vinnerlykken er på min side.
    Kjempe fin blogg du har,så utrolig masse fine bilder :)

    Ønsker deg og dine en kjempe fin uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  125. Jeg har 2 lodd ;)
    marte.kristensen@hotmail.com

    SvarSlett
  126. Barfota <3
    Eg prøver lukka med full pott, 3 lodd :)
    Ha ei fin veke vidare !
    Mvh/Janne

    SvarSlett
  127. Å så flotte sjal. Har trekt 3 logg (liker fb, instagram + kommentar), og håper lukka kjem min veg;-)
    Ha ei fin veka!

    Mvh
    Wenche
    wmsgaltung@gmail.com

    SvarSlett
  128. Nydelige skjerf. Jeg trekker ett lodd for kommentaren og krysser fingrene...
    MVH
    Ingrid

    SvarSlett
  129. Hoho 3 lodd på meg og krysser fingrene for vinnerlykke:))

    SvarSlett
  130. Så utrulig flott Premie! :)
    Elsker Barfota!
    3 Lodd på meg.

    Du har en nydelig blogg, så eg la meg til som følger og
    Liker deg på Facebook.

    Mvh Veronica
    babypoh@hotmail.com


    SvarSlett
  131. Ja takk, jeg vil veldig gjerne være med, og legger to lykkelodd i potten.

    Høstlig hilsen fra Huldra :)

    SvarSlett
  132. Dette er jeg gjerne med på - to lodd til meg. Barfota har utrolig mange flotte ting.
    Mvh Therese

    SvarSlett
  133. Prøver lykken, ett lodd på meg!

    SvarSlett
  134. Det var masse fint, får håpe eg kan vinne!:)

    SvarSlett
  135. En vidunderlig premie. Skjerfglede!
    Jeg prøver to lodd, og om vinnerlykken er på min side skal to skjerf absolutt gis bort i gave. Gaveglede. :-)

    SvarSlett
  136. Vill tävla med en lott=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvarSlett
  137. Prøver lykken denne gang med 3 lodd!! :) delt på instagram og facebook . Hadde vært herlig å vinne for da hadde julegaven til 2 Gode venninner vært i boks , perfekte gavene :) klem

    Veronicaenger@hotmail.com

    SvarSlett
  138. Prøver lykken med 1 lodd

    mvh

    willa

    wilak@online.no

    SvarSlett
  139. Hei. Jeg vil gjerne trekke et lodd.
    Ha en fin dag
    mvh Signe
    signe@norrman.no

    SvarSlett
  140. Hei =)
    Prøver lykken med 2 lodd ;)
    Mvh Marianne (marianne.s.holm@ntebb.no)

    SvarSlett
  141. Hei! Superflotte skjerf :-) Jeg tar gjerne to lodd :-)
    Hilsen Marianne (mari-hal@online.no)

    SvarSlett
  142. Hei! Kjempefine skjerf, jeg slenger meg på og krysser fingrene :)
    Har likt siden på facebook, så da blir det to lodd på meg :)

    (b-naess@hotmail.com)

    SvarSlett
  143. 2 lodd til meg!
    Klem, Linap3@yahoo.com

    SvarSlett
  144. Heihei
    Jeg prøver lykken med 1 lodd :-)
    Mvh toneiv@hotmail.com

    SvarSlett
  145. Jeg tar med meg to lodd- disse skjerfene er SÅ fine!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  146. Hei på deg :)
    Tar lett 3 lodd på denne!! Finfin premie :)
    Er så sjelden innom bloggen nå, men heldigvis har du instagram og :)

    God fredag og NYT helga du fine :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  147. Prøver meg med kommentar på denne og 1 lodd! :)

    Klem fra Charlotte
    (ceejay85@live.no)

    SvarSlett
  148. 2 lodd på meg :)
    Ole-Martin
    olejen(æt)live.no

    SvarSlett
  149. 3 lodd på meg!
    Da jeg leste om premien, trodde jeg
    først det var skjerf laget av tre :P
    Disse er nok mye bedre, selv om det
    hadde vært morsomt.
    Hilsen Anna
    anna.pinki@gmail.com

    SvarSlett
  150. 1 lodd til meg!
    Kjempe fine skjerf!!
    God søndag!
    *veronika

    SvarSlett
  151. Kjempefine skjerf!!
    2 lodd på meg.. kommentar og like Barfota på fb.

    Hilsen Hilde
    hilols2@online.no

    SvarSlett
  152. Så herlig premie! :)
    Krysser fingrene og trekker 1 lykkelodd!

    (innorth.blogg@hotmail.com)

    SvarSlett
  153. Super premie, virkelig flotte skjerf! Ønsker virkelig å vinne :-D
    Jeg har likt siden og lagt ut et innlegg på bloggen min www.taarerinnenforkinnet.blogg.no ! Så det blir 3 lodd på meg! Krysser fingre og tær :)

    jennygangso@gmail.com

    SvarSlett
  154. Prøver lykken :)
    Deltar med 2 lodd :)

    Inaandrea@outlook.com

    SvarSlett
  155. 1 Lodd :)
    bonzo576@hotmail.com

    SvarSlett
  156. Superflotte! Skulle gjerne gått rundt og fjonget meg med ett av disse i vinter :)
    2 lodd på meg!

    SvarSlett
  157. Jag är gärna med med en lott

    Har även länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/12/scarf-1711/

    blogg@annakarlsson.se

    SvarSlett
  158. 1 lykkelodd på meg:)
    vesletunmail@gmail.com

    SvarSlett
  159. Superfina sjalar.
    Är gärna med och tar 2 lotter.

    Gillar på facebook - Lina Eckerström.

    Ha en fin dag !
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvarSlett
  160. Wow! du har en populær blogg vennen;)
    Her var det masse kommentarer:):)
    Men vil gjerne være med jeg også, er jo
    trekning på bursdagen min....hihi :):)

    Tar 2 lodd jeg da:)

    Klemmer til deg

    SvarSlett
  161. Jag är med! har två lotter och heter Diman Dilir på facebook!(:

    SvarSlett
  162. Blir 2 lodd på meg! Har likt på facebook :)

    SvarSlett
  163. Jag är gärna med och tävlar!

    Har tipsat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2012/november/tavling-scarf.html

    Har gillat farbota på fb (emma larsson)

    Fyller år den 17 November så jag hoppas på tur! :)


    tajgahgirl@hotmail.com

    SvarSlett
  164. ;D
    Jag vill vara med.

    bloodsband@live.se

    SvarSlett
  165. 1) Jag är gärna med i tävlingen! Jag skulle bli SÅ glad om jag vann någon av de här fina!
    2) Jag gillar på FB! (Maria Westerberg)

    maria.westerberg@skola.vasteras.se

    SvarSlett
  166. Hei. 1 lodd, ikke mer ikke mindre. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Mvh Andrea

    SvarSlett
  167. Hei hei :) Jeg er med og tar 2 lodd :o)

    xfingrene :)

    ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  168. jag är gärna med, :) jag har gillat barfota på facebook, med namnet Sanna åberg. jag har också gjort ett inlägg på min blogg : http://sannaabergg.blogspot.se/2012/11/tavla.html

    SvarSlett
  169. Jag vill också vara med! Alla tre är fina, men den med stjärnor är min favorit :) Har gillat på FB (A-C Wikberg) och även delat tävlingen på FB. Håller tummarna! Ha det!

    annacarinw@telia.com

    SvarSlett
  170. Hei!
    Jeg blir med, 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  171. Nydelige skjerf, jeg vil gjerne være med ! Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)

    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  172. 2 lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  173. Så flotte skjerf! :)
    Jeg deltar gjerne med 2 lodd (kommentar + link).
    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  174. cesilie helen sebak14. november 2012 kl. 10:41

    (¯`♥´¯) Nydelige sjal!(¯`♥´¯)
    2 lodd! (¯`♥´¯)

    Cesilie_helen@hotmail.com (¯`♥´¯)

    SvarSlett
  175. Hei Anette!
    Tar sjansen og deltar i konkurransen med 2 lodd (liker på Face og kommentar). Nydelige skjerf!
    Håper alt er bra med deg og dine :)
    Klem fra Mona (Boligfryd)

    SvarSlett
  176. Nydelige skjerf. 3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  177. 2 lodd :)

    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  178. Så fine skjerf! :)
    Jeg prøver lykken med 1 lodd jeg :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  179. Hej!

    Så snygga, är jättegärna med på utlottningen!
    2 lotter tack...
    Ha det så gott önskar Ragna Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlett
  180. Hei.

    SÅ suuper fine de var! Jeg krysser fingre og tær!!!

    Mvh Iselin Grønning

    Iselin_sweet_91@hotmail.com

    SvarSlett
  181. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  182. Heisann, jeg vil være med og tar to lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  183. Forelsket meg helt i disse lekre skjerfene. Jeg tar to lodd og krysser fingrene.

    Hilsen Maye

    SvarSlett
  184. Jag är gärna med och tävlar och tar gärna två lotter.Jag gillar och delar tävlingen till min face book, mitt namn är anette meg carlsson.

    nettan.klar@gmail.com
    anette meg carlsson

    SvarSlett
  185. Jag vill absolut vara med! Vilken fin tävling :) Tar 1 lott :P

    Nenna
    minuhno@gmail.com

    SvarSlett
  186. oj.oj, blir gjerne med ja...trekker 2 lykkelodd og håper på vinnerlykke : )

    finfin kveld videre til deg!

    SvarSlett
  187. Jag deltar gärna med 1 lott :)
    kram Tini

    SvarSlett
  188. Åh, de skjerfene er så fine at jeg må ta litt på de hver gang jeg ser de i butikken. Prøver lykken med 2 lodd! :)

    SvarSlett
  189. Så fine!:)
    2 lodd på meg da:)
    Klem camilla:)

    SvarSlett
  190. Krysser fingrene her med mine 2 lodd :)
    Lekre skjerf jeg nok vil kle godt ;)

    SvarSlett
  191. Lekre skjerf! Liker på Facebook. Det blir to lodd.
    beritel@live.no

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails