tirsdag 10. juli 2012

Sommerhilsen og utsatt trekning


Ser meg nødt til å utsette trekningen av giveawayen et par uker da jeg har hatt, og har
altfor mye å gjøre nå. Syntes jeg skylder sponsoren såpass da jeg ikke har hatt tid til å "reklamere" nok
om denne konkurransen. Setter ny trekningsdato 30 juli, og håper dere er tålmodige en liten stund til.
Da betyr også dette at flere har sjansen til å melde seg på, og melde deg på kan du gjøre her.

 ♥( Denne smokken er et kjært minne fra eldstemann var baby, og når han sluttet med smokk ble denne sølvbelagt) 

Samtidig er det nå sommerferie med mann og barn, så her er dagene fulle. Planlegger også
konfirmasjonen til Madeleine som er til høsten. Tiden flyr fra oss, og det lokalet vi trodde var en "sure thing"
er booket bort til noen andre. Jeg har vært i kontakt med veldig mange, men nå har jeg nesten mistet håpet
helt om å finne noe ledig her i Oslo. Neste gang skal jeg booke et par helger på rad minst et år i forveien !!! Er det
noen der ute som vet om noen helt greie lokaler i Oslo, og som kan være ledig 9 september ? Isåfall setter
jeg uendelig stor pris på om du vil sende meg tips på e-post adresse: anetteth@online.no Ordner
seg gjør det uansett, men siden vi blir så mange kan det bli litt i trangeste laget om vi har det hjemme her.

Vil ønske alle som titter innom en herlig sommer,
håper du koser deg uansett hvor du er !

 ♥  Kommer tilbake etterhvert med interiør, borddekking m.m.  




7 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild! :)
    Hur/var gör man en sån beläggning på nappen?

    Kram Åse

    SvarSlett
  2. SÅ flott med den smokken!!
    Hvordan gjodet dere det?

    Ha en herlig sommeruke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en fin sommer også!

    SvarSlett
  4. Fantastisk blogg og fantastiske bilder med MASSE inspirasjon!
    Deg vil jeg følge videre, har lagt meg til.
    Ha en herlig onsdag og nyt sommeren.
    Klem

    SvarSlett
  5. Vakkert! Du bør sjekke denne lampen, tror jeg det ville passe din stil;)

    http://delightfull.eu/floor/cole_floor.html

    SvarSlett
  6. så utrolig lekker den smokken var og for ett minne å ha <3

    ha en fortsatt god sommer

    klem elisabeth

    SvarSlett
  7. Nydelig bilde ♥ Har også sølvbelagt smokken til min eldste datter - koselig minne :)
    Så kjipt med lokalet !! Håper du finner et annet som er fint da! Skjønner godt du blir stresset!
    Klem Tove

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails