torsdag 8. mars 2012

De råeste lampene


Får du hos Design Belysning, og her er noen av mine favoritter i House Doctor sin
kolleksjon. Denne gulvlampen heter Photo Spot, og er utrolig tøff syntes jeg. Du er enig, sant ? :)


Store taklamper liker vi, blikkfang uansett hvor den henger. Denne taklampen heter 
Volumen og finnes i sort og grått. Om jeg bare hadde hatt et større kjøkken, sukk...



Jeg elsker ting som ikke er helt perfekte slik som denne søte bordlampen på bildet under
her. Supersøt og tøff... Denne heter Concrete og er også fra House Doctor...



Slike arbeidslamper er råtøffe, ønsker meg en slik til stua som kan røffe opp det hvite 
og romantiske. Lamper er moro, hihi... Denne arbeidslampen heter Cleveland.



Sort er veldig trendy i interiøret for tiden. Og de fleste lampene her passer fint inn i mange  
forskjellige stiler syntes jeg. Dette er en Vintage vegglampe og fnnes i sort og grått.



 Og denne ser jeg for meg to av hengende over sengen vår. Og det hadde vært sååå tøft
om vi hadde hatt en slik vegg. Kanskje jeg bare skulle mure den ene veggen ? Hmmm...



Alle lampene fra House Doctor kan du finne inne hos Design Belysning. Og de jeg har vist 
i innlegget her er kun noen av mange. Så ta en titt inn, mye tøffe lamper i forskjellige stiler.

Gå inn her om du vil se resten av utvalget, og gå inn her om du vil lese mer om House Doctor.

Takk for fine ord her inne, setter pris på dere alle sammen.  Skal ta meg en ordentlig
bloggrunde i helgen, da får jeg endelig tid til det. Og det er liksom på tide syntes jeg...

For orden skyld vil jeg nevne at bildene i dette innlegget er gjengitt med tillatelse fra Design Belysning


12 kommentarer:

  1. Mange FLOTTE lamper der... Liker dem alle, men må si at den der Photo Spot er en "råtass". Jupp jeg liker...

    Ha en flott kveld

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  2. Knallfiiine!!
    Digger den aller første der:)
    Ha en fin fin kvled, Anette ♥

    SvarSlett
  3. Oi, her var det mange flotte lamper ja!! Drøymer meg litt vekk :)
    Eg har so mange spottar i taket og lite lamper! Men har lyst på!!
    Og elskar denne røffe stilen :)

    Ha ein fin kveld!

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Hei på deg. :o)

    Takk for gode ord inne hos meg. Gleder meg som en unge til å flytte inn i walk in ja. hehe :o)

    Råtøff lampe det der ja, de har så utrolig mye fint. :o)

    Klem Simone

    SvarSlett
  5. Knalltøffe lamper. Skulle gjerne hatt alle sammen.
    Fin dag til deg
    Klem TOve

    SvarSlett
  6. Dødskule lamper!!! Vi held på å sjå etter lamper til heile huset, det er jammen ikkje lett å finne dei rette, til rett pris!!

    Ønsker deg ein fin fredag!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  7. De har mye fint ,men for meg blir det litt mye industri. Litt er i derimot smellfint. Liker kontraster.
    Si meg har du fått rosen? Jeg har ikke hørt noe fra deg.
    Stor klem!

    SvarSlett
  8. Flotte lamper!! Så fint å blande røft mot fint!

    Ha en nydelig Fredagskveld!
    Klemmer til deg!!

    SvarSlett
  9. Jeg må si jeg er helt hodestups forelsket i den "Photo spot" lampen. Den er perfekt!!!

    SvarSlett
  10. Hej Tack förfina bilder Tycker om den industriella stilen mer och mer nu tack vare dig. Kram InWhite4You

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails