søndag 8. januar 2012

Tusen takk ! ♥


Rett før jul fikk jeg helt uventet en pakke i posten.Og du kan tro jeg ble overrasket,
og veldig glad når jeg fant to vakre oppheng i pakken. Sammen med disse lå det et kort med
fine ord. Tusen takk kjære snille søte Christine, du er virkelig ei jente med et hjerte av gull. ♥


Denne jenta er kreativ, og har selvsagt laget pynten selv. Og denne jenta er tøff, og gir
ikke opp selvom hun møter motgang. ♥ Veldig glad for å ha møtt henne her inne i det store
blogglandia, og gleder meg til å følge henne videre i 2012. Og om du ikke kjenner Christine
men har lyst til å vite hvem hun er, da kan du besøke bloggen hennes Christines Rede.


Sa på onsdag at jeg skulle komme tilbake med innlegg om en dag eller to, men det ble
fire dager gitt... Ting går ikke alltid etter planen for å si det sånn. Neste lørdag skal Siv og
jeg ta turen fra Oslo, og bli med på bloggtreff i Fredrikstad. Grugleder meg, hihi...

Ønsker alle som titter innom en strålende dag videre !


11 kommentarer:

  1. Gratulerer med en kjempefin gave fra Christine, nydelig!!! Den jenta der er en tøffing, det er helt sikkert!! Lekker, lekker header!! Ha en fin uke, Anette og kos deg på bloggtreffet som sikkert blir superkoselig! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. kul med överraskningar=) jättefina..ha det så gott!

    SvarSlett
  3. Hei hei...
    ja regner med at vi sees neste helg..skal først i 50 års dag på fredag...så bloggtreffet lørdag:)blir hyggelig det,gleder meg:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  4. Hei på deg vennen :)
    Så fin ny stor header du har fått deg ;)uvant men fint.

    Har vært på en runde her inne i dag, en godt nytt år runde ;)
    Gleder meg til å følge deg også her inne i 2012 !

    flotte kreative ting du fikk her ja, de er flinke jentene her inne ;)må ta en titt hos henne.

    Ja, det blir nok et fint treff til helgen Anette, men ingenting å grue seg til...jeg er jo med deg ;) hi hi..

    Ha en fin kveld videre vennen ♥

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så gøy med pakke da :)
    Litt misunnelig på dere som skal på treff ;) Blir helt sikkert bra!!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Så heldig du er! Nydelig gave, må ta meg en tur innom bloggen hennes. Skjønner at det kan være litt skummelt med bloggtreff, men lykke til. Tipper det blir kjempefestlig!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så heldig da!
    Flotte ting (puslet med lignenede i desember jeg å.
    Gøy å sitte med litt kreative ting)
    :-)
    Her er formen, -og bloggen, helt nede for telling om dagen.
    Håper alt snart er ved det normale
    Klem, klem

    SvarSlett
  8. Snille gode du..Takk for fine og gode ord :)
    Så kjekt at du likte gaven.

    Skulle gjerne vore på treff saman med deko, men Fredrikstad er ikkje den lettast tilgjemgelige plassen herifrå..og så er det skikkelig bursdagshelg her den helga, so no MMÅÅÅ eg berre bli frisk att!! Tippe de kjem te å få da skikkelig kjekt :)

    Ønske deg ei toppers veka, vennen!

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  9. Så fine ting du fikk. :):)
    Lekker header du har fått deg også!
    Kos deg på bloggtreff, blir nok kjempekoselig. :)
    Klem

    SvarSlett
  10. Hei.

    Fine ting du fikk. Snille mennesker er det godt å kjenne.

    Kjenner følelsen din, for grugleder meg selv. Forhåpentligvis så blir jeg så travelt opptatt med ting at jeg ikke merker noe til det.

    Vi har ingen kleskode så kom som du lyster. Hørtes helt fint ut det du nevnet her. Synes også du var så fin på glansdagen, så et bilde av deg.

    Gleder meg til å møte deg.

    Smil, MC

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails