onsdag 16. november 2011

Den tøffeste stolen ♥


Hjelpe meg som tiden flyr da, snart en uke siden forrige innlegg. Syntes ikke jeg gjør
noe annet enn å klage på tiden jeg, men når man har mye å gjøre flyr dagene fort.
Anyway, syntes jeg måtte vise fram stolen til Madeleine, for den er sååå fiiin ! 



denne på Gave og interiørmessen i august, og falt pladask. Hadde lovet Madeleine
en stol til rommet hennes, og denne var jo råtøff. Boligfryd har ved en tidligere anledning
vært så snill å bestille inn noe til meg. Bla skuffemodulen jeg er så utrolig glad i.


 

Så da tok jeg sjansen, og spurte om hun ville bestille stolen for meg også. Og snill
som Mona er, så gjorde hun det. Syntes det ble utrolig tøft med denne stolen der inne,
og Madeleine er helt enig med sin mor. Og hun syntes den er god å sitte på også.



Ved første øyekast ser stolen veldig gammel ut, og det er jo litt av poenget. Og som
mye annet fint, er også denne fra Ib Laursen. Vanligvis står denne stolen inntil et bord, men
pga motlys måtte jeg flytte den for å ta "greie" bilder. Må bare beklage for at jeg
er en fryktelig dårlig bloggvenn for tiden, men som nevnt har det vært, og er
mye nå. Litt roligere over helgen, så da skal jeg ta meg tid til dere.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thea blir godt oppfulgt av Ullevål fordi hun ble født litt tidlig, og hun var veldig dysmatur.
Hun er veldig liten for alderen, så derfor blir vi sendt hit og dit til rutinekontroller. I dag
har vi vært hos lege og fysio på Ullevål, og i morgen er det hjerteundersøkelse på Riksen.
Og flere undersøkelser blir det etter jul... Har ingen mistanke om at noe er veldig galt,
men er jo betryggende at de gjør en grundig jobb da. Og i helgen skal vi ha barneselskap
både på lørdag og søndag, så da blir det full fart her !  Har du forslag til noen
morsomme leker, blir jeg veldig glad om du vil dele de med meg.

Takk for at du titter innom, setter stor pris på det !





8 kommentarer:

  1. SÅ tøff stol!☺

    Lykke til med alle undersøkelsane-kryssar fingrane!!

    Mi prinsesse leikte stolleiken og trakke på ballong leiken i sin bursdag☺ Den siste var mest populær☺☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Kanonfin stol!!

    Så flott at de følger opp snuppa di så tett...betryggende for bekymrede mammaer og pappaer:)

    Håper vi sees i januar!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny stol!

    Ønsker en god natt med ditto drømmer =)

    SvarSlett
  4. Den stolen var utrolig fin. Likte deg kjempegodt. At den ser gammel ut er bare en bonus.

    Dere er i de beste hender, virker det som.

    Blir hyggelig å få møte deg på treffet. Gleder meg, men gruer meg også litt.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Så lekker stol.
    Stort bonus at den ser gammel ut. :)
    Flott at dere får god oppfølging, det er betryggende for mammer og pappaer. :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Herlig stol!! Lykke til på kontroll:) Fin dag til deg:)

    SvarSlett
  7. Fantastisk tøff stol.. helt etter min smak :) så godt å høre at dere får god oppfølge til lillesnuppa :) klemmer til deg! Ps. god bedring!

    SvarSlett
  8. Åh ja den stolen er lekker! Fin kontrast mot det hvite. :o)

    Ha en fortsatt fin helg.

    Klem Simone :o)))

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails