lørdag 20. august 2011

Travel uke ! ;)


Denne uken har flydd veldig fort, og den har vært veldig travel. Som kanskje noen
har fått med seg er tre av barna i Hellas med tante denne uken. Samtidig har Tom
(mannen min) hatt "ferie", og vi har hatt en ordentlig rydd/kast runde i kjelleren, og gjort
litt andre ting her hjemme som vi egentlig skulle ha gjort for lengst. Det er såååå deilig å få
orden i kjellerbodene, og herlighet så mye drit (unnskyld) man finner. Samt ting som jeg hadde
helt glemt, og artige minner fra barne/ungdomstiden. Bla min kjære Pusur skoledagbok fra
1991, ung og nyforelsket ! ♥ Og der sto det mye rart ja, blir nesten litt flau. Hihi...


Veldig kjekt å få gjort slike ting nå som ikke alle barna har vært hjemme. Og i løpet
av de to siste dagene har jeg solgt 4 ting via finn, så jammen tjente jeg en slant på ryddingen
også, hehe... Og jeg har ommøblert litt på tingene i hjørnet i stuen, syntes det så litt
rotete ut tidligere (viser senere) Nå må jeg løpe, får besøk om ikke lenge, og det er en
liten chihuahua her som tripper og må ut. Jeg kommer sterkere tilbake til uken.

 Nyt helgen videre folkens ! ♥ 

Rekker ikke å ta trekningen av giveawayen i dag, så håper dere syntes det er ok at
jeg tar det over helgen. Så da har du fortsatt mulighet til å melde deg på her.

17 kommentarer:

  1. Heihei Anette;)
    Så deilig og få tatt en skikkelig ryddesjau!
    Det gjør vi i boden fra tid til annen og, og det er rart hvor mye rart som dukker opp, hihi;)
    Pusur-skoledagbok ja, ååååå...mimre, den var det kjæreste jeg hadde, og den var så full av ting og tang at den nesten ikke gikk an og lukke igjen;)
    Jeg brant den i sin tid jeg, var så redd for at noen skulle finne den og lese mine innerste tanker, haha;))

    Kos deg med besøket;)

    Klem line

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Ja tiden flyr når man har det moro i boden, kniiis!
    Begynte på boden jeg også, men er i ferd med å gi opp....blir jo aldri ferdig..skjønner ikke hvorfor vi tok med oss så mye greier på flyttelasset.

    Jaja, jeg har bestemt meg for å rydde litt nå og da, regnværsdager foreksempel;-)

    Hadde Pusur skoledagbok jeg også, det var jo kjekt og holde på med de skoledagbøkene. Tror ikke de er så populære lenger....

    Kjempefint rommet til Madeleine blir, flink du er!

    Ha en fin lørdag da skjønne:-)

    SvarSlett
  3. Herlig bild! Kos deg ikveld! Klemmer fra Stinemor...

    SvarSlett
  4. Så deilig å få ryddet litt, da og supergøy når man finner gamle dagbøker med hemmeligheter man engang hadde.
    =) Ha en god kveld!
    Klem

    SvarSlett
  5. En skikkelig ryddeøkt er alltid godt! ihvertfall etterpå:) Håper du får en fortsatt god helg!
    Bilde av chihuahuaen ønskes <3 Har selv to små her:) Klem Maria

    SvarSlett
  6. Helt enig med deg! utrolig deilig å få gjort ting som har ligget og ventet så lenge. Ikke alltid man får gjort det selv om man har muligeten heller... Flinke dere!

    Klem Kaja :)

    SvarSlett
  7. Rydderunde, ja der sier du noe.. men akkurat nå strekker ikke tiden til med en liten 4'mnds baby i huset. Men burde hatt en tur i kjellerboden ja ;)

    Klem klem fra meg.

    SvarSlett
  8. Hei skjønne Anette min venn ღ Nydelig bilder du
    alltid tar, en fryd å titte innom bloggen din ღ
    Ryddesjau er bare så kjekt å få unna, har hatt
    en del slike jeg også i sommer - tatt litt nå, og
    litt da :) Jeg også har funnet et par Pusur bøker
    som jeg så igjennom som snarest, og ja det var mye
    rart skrevet hos meg også, hihi... Ønsker deg en
    strålende søndag, stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  9. Veldig deilig å få tatt en ryddesjau innimellom. Selv om det er slitsomt - er det alltid morsomt når man finner ting man hadde glemt man hadde - som en gammel Pusurdagbok for eksempel ;-) Utrolig hva man skrev i dem...hi...hi...

    Vakkert bilde du viser.

    Ha en finfin dag - og kos deg med besøk!

    Klem

    SvarSlett
  10. Hei vennen! Et herlig bilde av vakre ting! Flinka :) så deilig når man har fått ryddet.. det føles så bra :) haha, ja man tillot seg å skrive masse rart i de dagbøkene :) klem til deg!

    SvarSlett
  11. Så mange herlige innlegg du
    har lagt ut,alltid koselig å
    titte innom deg Anette. Nydelige
    bilder. :) Og så skjønn den lille
    jenta di er.
    God Søndag!
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  12. ALltid kjekt å få rydda opp i gammel oppsamla rot.. Selv om man ikke savne nå, så e det alltid like kos å finne igjen gode gamle minna :)

    Ha en super søndag,søte du :)

    Klæm Trine

    SvarSlett
  13. Nydelig bilde. :)
    Deilig med en rydde sjau.
    Jeg har begynt på kjelleren, utrolig deilig når man er ferdig.
    Ønsker deg en fin søndag videre. :)
    Klem

    SvarSlett
  14. Har holdt på med litt ryddesjau her også ja.. utrolig mye rart man kan finne :)
    Fant også en slags dagbok her om dagen hvor det sto mye rart som gjorde meg en smule flau, hihi :)

    Håper du har en riktig fin søndagskveld

    klem fra Silje.

    SvarSlett
  15. Det er dejligt at være børnefri engang imellem. Det kan jeg godt huske :-)

    Hav en dejlig ny uge

    SvarSlett
  16. Gøy å lese :) Brant mine Pusur dagbøker...ble flau av alt som sto der og alle bildene som var limt inn :D Har kjøpt en slik til min datter på 12 år, men tviler på at hennes blir slik min var ;)! Så hærlig med rydde sjauer da!!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  17. hei vennen,
    skal si du er flink, deilig å få ryddet ja, har bare ryddet i et kott jeg da, men herlig følelse det å,
    ønsker deg en fin uke med masse travle ting,
    koselig å spennende med skole start.
    ha det fint da,
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails