onsdag 10. august 2011

Skuffemodul og barnehagestart ♥


Jeg har fått mange forespørsler pr mail om hvor denne skuffemodulen er kjøpt.
Denne er av merke Ib Laursen og er laget av resirkulert tre. Jeg fikk min bestilt
gjennom Boligfryd for veldig lenge siden, men hun vil vurdere å bestille inn flere ved
etterspørsel. Men da må du ha mulighet til å hente denne i sarpsborg evt.

(Bilde er fra stuen vår. Fotograf: Jeanette Bækkevold)

(Dette bildet er lånt av Ib Laursen )

I dag måtte jeg forlate en gråtende Thea i barnehagen. Hjerteskjærende, stakkars lille
 jenta mi ! ♥ Men fikk nettopp en mms med bilde av en smilende jente, puh... Jeg
bokstavlig talt gråt på vei hjem fra barnehagen i dag, følte meg som verdens slemmeste
mamma. :( Men det var godt å få høre at hun smiler og har det fint nå. Men gleder meg til å
hente henne, og kose og nusse på henne. ♥ Håper det går fint å levere henne i morgen.

Tusen takk for tilbakemeldinger om kommoden i forrige innlegg, godt at ikke alle
ble sjokkert over at jeg skulle male den hvit, hihi... Og takk for fine ord og
trøst vedr barnehagestart, veldig godt å høre andres erfaringer.

Nå skal jeg skynde meg å ta oppvasken og ryddde litt før jeg skal hente Thea. ;)
ønsker alle som titter innom en nydelig dag videre, ta vare på hverandre.

PS: Hvis du ikke har meldt deg på giveaway kan du gjøre det her.



18 kommentarer:

  1. Hei!
    Skjønner du har fått spørsmål om hvor den er kjøpt for den er knallfin :)
    Spennende med bhg start da... Min minsten begynner etter jul!!! Da er han neste to år og synes det er tidlig nok å starte....glad jeg har hatt mulighet å ha han hjemme et år ekstra :D

    Ha en fin dag videre!!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Hei! Den er så fin den der :) du har det jo så flott! Kjenner til det der, Anette... men gått å få bilde så du ser at hun har det bra. Det kommer til å gå seg til... alltid rart i nye overganger! Kos deg med snuppa di du, vennen! Klemmer til deg!

    SvarSlett
  3. Hei Anette, jeg var spent på hvordan det gikk i barehage i dag;)
    Helt vanlig hører jeg, hihi, men det er IKKE godt for et mammahjerte ♥
    Sønnen her i huset gråt sine modigste tårer hver eneste dag frem til han begynte på skolen;) Og det var faktisk like ille for meg hver eneste dag og, selv om jeg visste at det ikke tok lange stunden før han roet seg og fant frem smilet;))

    Nydelig den lille kommoden din, du har så masse fint ♥

    Kos deg med nussing og klemming på minstemor i dag, hihi;))

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Kjedelig at du måtte få en slik dag :( Håpet at du skulle være like heldig som meg og at alle bekymringer skulle bli gjort til skamme.. Din morgen i dag har vært min store skrekk, så kjenner på følelsene du må ha hatt... Håper dagen i morgen bli bedre, med ei jente som vinker og smiler :) Krysser fingrene masse at morgendagen blir god som gull <3

    SvarSlett
  5. Så utruli nydelig!
    Flotte bilda ♥

    Ja det gjør virkeli ondt i mammahjerte når de små gråt så hjerteskjæranes.. Da e det alltid betrygganes å få en sms eller mms om at alt går bare fint :)

    Kos dæ masse!

    Varme klæmma
    Trine

    SvarSlett
  6. Ikke rart mange spurte om hvor du kjøpte denne, den er jo så lekker. :)
    Kos deg med veslemor når hun kommer hjem. :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempelekker den "kommoden"! Og stakkars deg som holder på med tilvenning i barnehage, men det går seg helt sikkert til! Så lurt at de sendte mms av en smilende jente;)

    Ha en fin dag videre!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  8. Åh, den skuffekommoden var så fin, hadde passa rett inn hos meg, hihi!

    Huff, d gjør så vondt i mammahjerte når de små hyler og tårene spruter. Det er jo vanlig, og d går jo over.
    Minste mi, Sofie, har begynt nå og her er d ikke en eneste tåre når jeg går....Ho eldste gråt og lengt lenge, så det er forskjell på barna også.

    Ha en fin kveld.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  9. Barnehagestart er ikke alltid enkelt. Du har flere år foran deg og disse dagene kan dukke opp nårsomhelst :) Her i huset har vi datteren til samboeren min 50%. Vi er så heldige å ha hun når det er solestart om litt under to uker. Ingen tårer da regner jeg med:) Komoden blir heeeeelt super i hvitt!

    Klem Kaja :)

    SvarSlett
  10. Hei Anette!

    Lekkert bilde av stuen deres! Og nydelig skuffemodul! Skulle gjerne hatt en slik selv *drømme*
    Veldig tungt for mammahjertet og dra fra gråtende barn i barnehagen, men man jo trøste seg med at de aller fleste tilfeller er gråten slått om til smil så snart mamma/pappa er ute av syne:)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  11. Et mamma-hjerte får vondt av å gå fra gråtende barn...
    Lykke til de neste dagene:)

    SvarSlett
  12. Utrolig fin var den♥ Passet jo bare ypperlig inn hos deg.
    Ha en fin kveld!

    Klem Siri

    SvarSlett
  13. Ib Laursen har så utrulig mye fint!! Min favoritt for tiden♥ Elsker denne !

    Vi er på dag 2 med barnehagetilvenning. I morgen skal jeg gå derfra uten Anniken...for en stund iallefall...Gruer meg til det. Hun nektet å sove i vognen i dag, så da dro vi hjem istede for å slite henne ut :) Mange inntrykk for de små, men de fleste elsker barnehagelivet :) Min lille prinsesse virker iallefall som hun stortrives der :)Lykke tl i morgen også!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  14. Hei Kjære Anette:)
    Her er jeg endelig innom deg igjen...puhh...det var jo deilig med sommer ferie fra bloggingen også da og bare nyte dagene:)

    Vi hadde en fin tur til Bulgaria, godt og varmt og mye bading hehe:)))

    Mye flotte innlegg her hos deg som jeg hadde gått glipp av. Det er godt å få oppdatert seg litt så en får med se det en har gått glipp av...
    Kan jo ikke gå glipp av noe:)

    Kjempeflott den kommoden du har skaffet deg, alltid godt med ekstra plass til ting og tang.

    Stakkars lille Thea, ikke bare bare å bli forlatt i barne hagen. Det pleier vel stort sett og ordne seg etter noen dager men det er jo hjerte skjærende nok når barn gråter.

    Håper det går bedre i morgen.

    Du må ha en flott kveld.

    Jeg var på besøk hos Prinsesse Elin på Lørdag som var og hun fortalte at du muligens sko komme ned til Jule markedet som de skal ha.
    Da skal du ikke se bort i fra at vi møtes, hadde vært kjempekjekt.

    Vell...jeg rusler videre.
    Ha det så lenge vennen:)

    Klemmer

    SvarSlett
  15. Så flott skuffemodul! Hadde man bare hatt plass *sukk* Håper dagen til både mor og datter ble bra i dag, tross en tøff start. Om det er en trøst, så er det jo bare en overgang :-)
    Håper alt er bra med deg om dagen, og at du nyter sommeren. Jeg har vært litt slapp på bloggfronten i det siste, men prøver å komme meg ajour igjen nå :-)
    Ha en fin morgendag! Klem

    SvarSlett
  16. hei hei :)
    Å ja skjønner godt det er vondt å gå når barnet gråter, men ting går seg til og snart gleder hun seg til barnehagen for å leke, må jo få si hun er jo bare så nydelig å da.
    Ja og takk for koselig handel og koselig kommentar på blogg, bare å stikke innom igjen når du har tid :) Nydelig møbel den der skoffemodulen :) Ha en flott dag :)
    klem klem Heidi

    SvarSlett
  17. Uff, ja jeg husker godt hvor vondt det var å gå fra ungene, når jeg visste at de gråt etter meg, følte meg ordentlig slem husker jeg. Men det tok ikke mange dagene før de gråt når jeg skulle hente de. Da ville de ikke hjem, for det var så gøy! :-))

    Ønsker deg en super dag, søte deg!

    Klem fra Liv :-)

    SvarSlett
  18. Hei hei

    Tusen takk for kjempe inspirerene blogg !
    Er ofte innom deg og syns det er sååå fint med deg :)

    Klem

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails