søndag 28. august 2011

Bedre ? ♥

For en stund siden satt jeg den gamle døren min i et hjørne i stuen. Men ble ikke
helt enig med meg selv da jeg syntes alt så plutselig veldig rotete ut. Nå har jeg solgt
kisten (under duken), og byttet den ut med et lite gammelt bord. Tatt vekk den store
bordlampen og flere av de andre tingene er flyttet på, og satt andre steder.

( E T T E R )
Jeg syntes det ser bedre ut slik, men alikevel klarer jeg ikke å roe meg helt ned med
å ha det sånn. Men det ser definitivt ryddigere ut, men alikevel er jeg ikke 100% sikker
på hva jeg syntes. Det begrenser seg litt med plassen her, så finner liksom ikke et
ordentlig sted for døren. Hva syntes du etter at jeg forandret litt ?

( F Ø R )
Døren er jeg veldig glad i, så kvitte meg med den er ikke et alternativ. ;) Har
skrevet om dette lille dillemaet mitt før i innlegget Gammel dør, så ta en titt der om
du vil. Tom og barna er hos tante og plukker plommer i dag, og jeg er hjemme for å
gjøre litt papirarbeid og husarbeid. Og bittelitt blogging ble det også, hihi...

Jeg var så heldig å få to invitasjoner til Gave og Interiørmessen, så Siv og jeg tok
turen dit i går (lørdag) Mye fint i vente nå, så det er masse å glede seg til !
Mye av det som kommer er inspirert av naturen, og jeg gledet meg over at det
var mye sink å finne. Også mye fargerik interiør, så her er det noe for alle
og en hver. Og visste du at det fantes elektrisk muffins maker ? ;)

˙·٠•●♥ Ha en nydelig dag der ute, her blåser vi omtrent bort ♥●•٠·˙

PS: Stem gjerne på leverpostei gutten vår, det kan du isåfall gjøre her

23 kommentarer:

  1. Fin Søndag, Anette! Dette ble rå flott, vennen! Helt etter min smak! Det ble så fint en herlig atmosfære! Dette må du være fornøyd med! Og bordet var RÅ fint! Klem til søte deg!

    SvarSlett
  2. Synes det ble veldig "rent" og fint etter at du byttet ut kista, og med litt færre ting! Det så både koselig og pent ut - likte bordet kjempegodt! Det er min mening :-)

    Ha en deilig søndag!
    :-)

    SvarSlett
  3. Heia
    Det var kjempefint med det lille bordet. Men prøv og sett døren hvor stigen står, ev. prøv uten stigen...du finner alltid ut av det, du er jo kjempeflink med alt.
    Klemz

    SvarSlett
  4. Etter min mening ble det veldig bra!
    Elsker også døra mi i stua ;o)

    SvarSlett
  5. Veldig bra:)Som alltid:)

    Ha en flott søndag

    klem fra Lill

    SvarSlett
  6. Heisann ;o) Nydelig dør og fint bord ;oDD Jeg syns det var veldig fint med lampen der jeg..... ;o)))
    Ha en fin søndag;o)
    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  7. Ble mye luftigere nå,en koselig krok. Noen ganger må man bare bo det litt inn, så gi det litt tid :)

    SvarSlett
  8. Du har det veldig stilig, og det ble lett og luftig med bord istedenfor kiste. Jeg vil anbefale at du prøver deg fram litt med å ta bort stigen. Kanskje har du et sted i huset som den påsser helt smukk inn?

    SvarSlett
  9. Ble mye bedre nå, men kanskje det hadde gjort seg å prøve å ta bort stigen som noen nevner.

    SvarSlett
  10. Synes det ble veldig fint! Synes det så bra ut før også, men nå ble det mye luftigere - og det bordet var jo superflott!

    SvarSlett
  11. Jeg likte det mye bedre nå, det var litt overlesset før. Er enig i at du kan prøve å ta bort stigen, da tror jeg det blir ennå "renere". Det lille bordet er jo aldeles nydelig. :)

    SvarSlett
  12. Det blev jättefint!
    Mer stilrent!

    Kram Tina

    SvarSlett
  13. Nydelig krok! Jeg ville også prøvd uten stigen:P

    SvarSlett
  14. Syns det vart veldig bra nå!! Men klart du må flytte på, ommøblere og stæsje helt til du syns det er perfekt :)
    Men det er du jo så fantastisk GOD på :)

    Klem♡

    SvarSlett
  15. Det ser veldig fint ut sånn! Flott dør, du er heldig!! Klem

    SvarSlett
  16. Synes det ble mye bedre nå - roligere og luftigere på en måte.
    Skjønner veldig godt problemet med begrenset plass og mye man ønsker å ha, det er ikke akkurat ballsaler her heller. Har du forresten prøvd døra andre steder i stua? Hva med å ta bort stigen og sette døra der...? Tror den ene høye tingen slår den andre i hjel. Sett heller et oliventre eller noe annet halvhøyt foran døra. He-he...jeg fremstår som den rådgiver'n, men både du og jeg vet hvem som har nese for detaljer, og det er definitivt ikke meg ;-)

    SvarSlett
  17. Hei Anette :)
    Ble mye finere nå, syns jeg ღ
    mer ryddigere ut som du sier
    selv ;) Elsker døra di, og
    skjønner godt at du vil ha
    den... Ellers tror jeg at
    jeg ville ha tatt vekk stigen
    og kanskje satt noe grønt der
    - et oliventre kanskje :) men
    dette kan du bedre enn meg ღ
    Har stemt på gutten din ;)
    Ønsker deg en strålende uke
    som kommer, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  18. Hmmm..., jeg syntes egentlig det alltid blir litt feilplassert å bare ha en dør opp etter veggen jeg...
    Har du plass til å lage et langbord av døren da? F.eks bestille en glassplate å legge oppå, blir kjempefine bord av det!

    SvarSlett
  19. Alltig gøy å komme innom bloggen din!:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  20. Syns døren er skikkelig flott jeg! Lurt med sånne ting som man kan flytte rundt på.

    God kveld!!

    SvarSlett
  21. Hei :)
    FANTASTISK vakkert!!!! ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  22. Hei.
    Første gang jeg er her på bloggen din :)
    Synes etter-bildet var best, etter litt grubling. Det så ikke så rotete ut :)

    Ble veldig forskrekket da jeg leste på sidelinjen her at du har 5 englebarn... Ble veldig lei meg på dine vegne, inntil jeg etterhvert innså at du har 5 høyst levende barn :) Englebarn er jo brukt blandt mødre som har mistet ... :(
    Men, 5 barn ja, da har du litt å stri med :) og masse masse kos selvfølgelig.

    Silje

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails