tirsdag 14. juni 2011

Stille i dørene ♥


Egentlig er jeg en person som liker å være litt i bakgrunnen, og er i utganspunktet
en ganske privat person... Etter at jeg begynte å blogge i nov 2009 har mye forandret seg.
Bloggen har gjort meg "tøffere" og nå tør jeg å dele mer av livet mitt, men noe forblir
privat. Jeg er fortsatt stille og sjenert, men etter å ha møtt så mange fantastiske
mennesker her inne tør jeg dele mer av meg selv. :) Bloggen ble opprettet pga min store
lidenskap for Interiør. ♥ Og så langt har det bydd på mange positive opplevelser.


Noen av dere har jeg hatt gleden av å møte, og skal møte igjen. ♥ Og flere får jeg møte på
den store glansdagen. Jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig nervøs for
denne dagen, og syntes det er litt skummelt. Men LykkeLise klarte etter lang tid
 å overtale meg. ;) Og jeg gleder meg til å møte flere "kjente" ♥ Skal du på glansdagen ?


Hadde du sagt til meg for et år siden at vårt lille hjem ville komme med i et interiørblad
hadde jeg bare ledd av deg... Og det at min lille blogg er nominert blant så mange
fantastiske blogger er helt utrolig. Jeg er realistisk, og vet at jeg ikke vinner noen pris.
Men det er en stor ære å bli nominert sammen med disse herlige bloggene.  


Mange kaller interiørblogging skryting, syntes du det er det ? Er det ikke bedre å kalle det
å dele samme interesse, inspirasjon og ideer ? Jeg er ingen skrytete person, men viser
ting jeg holder på med og er glad i. :) Nettopp fordi jeg er så glad i interiør, hihi... Og det er
vel lov å være litt stolt hvis man har oppnådd noe ? ;) Men skryter av barna mine gjør jeg så
fort jeg får sjansen, det er jo jobben min som mamma. ♥ Og nå som jeg er så "tøff" her har jeg
like så godt klistret inn et bilde av meg selv også. Jeg er egentlig veldig kamerasky, så finnes ikke
mange bilder av meg rundt om, men dette bildet tok Jeanette i forbindelse med reportasjen.

Nobody is perfect, certainly not me !!!

Her er jeg altså, fembarnsmamma på 35 år. Men i følge profilen min er jeg 34 år, og ikke
umulig at jeg er det et par år til, hehe... ;) Godt gift, barn i alder fra 2 år til 18 år. ♥

(Har ofte lurt på dere som som titter innom bloggen min)

Hvem er egentlig du ? Jeg vil gjerne høre litt om deg.

Ble en bloggpause på meg i pinsen. Mye på timeplanen, og har kastet på meg en lei forkjølelse.

Og du, det er fortsatt tid til å stemme ! :) Du kan avgi en stemme hver dag i hver
av kategoriene fram til 16 juni kl.21.00 Stemme kan du gjøre her.
Jeg blir selvfølgelig veldig glad for din stemme, men stem med hjertet ditt.



38 kommentarer:

  1. PS: Tusen takk for alle de fine ordene i innlegget under her, dere gjør meg så glad ! ♥ Ønsker alle som titter innom en kjempefin kveld. :)

    Klemmer ♥

    SvarSlett
  2. Vakre Anette! Både på utsiden og på innsiden ♥
    Jeg kjenner så godt igjen det der med å være privat. Jeg har begynt på et innlegg sikkert ti ganger i dag, uten helt å få det til. Føler at det snart på komme et Bustelitenoppdateringsinnlegg, men å få til det uten å gå fra personlig til privat er neimen ikke lett. Samtidig er jeg ingen glansbildeblogger, og vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg uten at noen (les: familie) kanskje oppfatter det på feil måte. Egentlig burde jeg kanskje droppe hele greia, men så er rart med det hvordan man føler "forventningene". Man gir jo ganske mye av seg selv gjennom bloggingen. Gaaa! Blir gæren :p
    Håper vi får til å treffes igjen i løpet av sommeren, det hadde vært så koselig! Og kos deg masse på Glansdagen sammen med LykkeLise. Jeg skulle ønske jeg hadde hatt mulighet til å være med den dagen, selv om jeg ikke er ren interiørblogger, men vi skal i bryllup den dagen.
    Ha en flott kveld videre vennen! Og vær stolt av deg selv og hva du har fått til med denne blogginga. Det har du all grunn til, vennen ♥

    God og varm klem fra Bustenellik (jeg klarer ikke å få logget på)

    SvarSlett
  3. Hei Anette:)
    Så flott skrevet av deg..
    Som jeg har sagt før så virker du til å være ei skikkelig God jente..
    Jeg liker at du er ærlig om ting, ærlighet varer lengst.
    Jeg unner deg virkelig en seier på denne glans dagen og det pga din jordnære være måte. Du er ydmyk og beina godt planta på jorda, slik skal det være.

    Blogge er en utrolig fin hobby, det synes jeg også.
    Her som jeg bor er personer litt "sære"...jeg anntar at mange vil synes at det å legge ut hjemmet sitt på denne måte i bloggen er helt idiotisk...DE kan mene hva de vil. Jeg blogger for at jeg liker hjemmet mitt og jeg liker å dele min måte å gjøre ting på så andre kansje kan få ideèr og tips til pynting. Andre kan mene hva de vil...DEt er opp til vær enkelt hva en gjør og ikke gjør...

    Om meg, Mona.
    Jeg er 37 år gammel, lykkelig gift med min drømmemann siden 2008. Har en sønn på 12 1/2 fra et tidligere forhold og det samme har mannen min, en sønn på 13 1/2 fra et tidligere forhold.. Vi håper at et felles barn vil komme til oss før jeg blir for gammel, men det viser seg ikke å være så enkelt.
    DEt er viktig å ha håpet tilstede og så kansje en dag...

    Ønsker deg en kjempefin kveld Anette.
    Jeg setter stor pris på ditt blogg vennskap.

    Gode klemmer fra MOna

    SvarSlett
  4. Så flott og personlig innlegg :) (Psst.. hvordan lager dere hjerter her inne??)

    Jeg syntes ikke interiørblogging er å skryte. Jeg får mange tips og ideer gjennom å surfe rundt på interiørblogger. Jeg har vært bloggleser i lang tid. Men da vi kjøpte oss hus i fjor sommer ville jeg lage en dagbok om oppussing og prosjekter slik at familie som bor litt langt unna kunne se hva vi holdt på med. Og derfra ble jeg hekta. Nå flørter jeg med stilleben og mye rart.. ting jeg ikke visste fantes en gang for et par år siden! For et par år siden var jeg ikke interessert i interiør en gang! Mye har kommet til meg siden vi kom oss ut av det grusomme huset vi leide, som rett og slett gav oss støvallergi, soppskader og depresjoner! Gjett om jeg var glad for å endelig få kjøpt oss eget hus og komme oss ut av den rønna der!

    Nei, interiørblogging er det beste jeg vet! Det er min rettesnor når det gjelder oppussing! På samme måte som at man leser sunne kokebøker når man slanker seg og hyver løs på motemagasiner før en bikinisesong. Vi har alle våre hobbyer og jeg er en stolt hobbyblogger som elsker interiør!

    Ville også bare si at du tok deg uforskammet godt ut til å bare vært *host* 34 år! hehe...

    Selv er jeg 30 år (tjueti) og mor til 3 gutter. Min eldste sønn har jeg fra et tidligere forhold. Han har valgt å bo hos pappan sin og er hos meg annenhver helg. Han blir 13 år til uka. De to yngste guttene er 7 og 5 år.
    Moxamannen og jeg traff hverandre for 10 år siden og flyttet sammen samme uka vi traff hverandre omtrent. Det var bare meningen at det skulle være slik. Vi har aldri hatt noe eget sted og bo og har fartet igjennom en del stygge og grusomme leiligheter før endelig banken gav oss lån i fjor sommer. Som ung tar man ofte feil valg og gammel moro måtte betales før vi fikk lån.

    Nå har vi eget hus rett ved sjøen, båt, bil, hund, 2 katter og 3 unger! Huset vårt bærer fortsatt preg av at det er under resturering. Jeg er langtidssykmeldt og moxamannen måtte operere skulderen rett etter at vi tok over huset. Men men.. Hjem blir til over tid :) Vi har da kommet ganske så langt likevel.

    Jeg er også veldig sjenert og har ikke så mange venninner og sånn. Men Lykkelise inviterte meg med på bloggtreff 1 juli og dit har jeg bestemt meg for å dra. Jeg får dytte fru Sjenert ned i veska og dra frem fru Mot i stedet :) Det blir nok veldig koselig tenker jeg :)

    Det var litt om meg... Koser meg veldig på bloggen din og syntes du fortjener all ros du får :)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Hjelpes meg! Var ikke meningen å poste en hel biografi her inne! hehe...

    SvarSlett
  6. Så god du er Anette, snilt og tøft å dele dette m oss.
    Det er jo så bra at det finnes forskjellige egenskaper hos oss msk, noen er frempå og pratsom, mens andre er stille og sjenerte. Og her inne er alle like velkomne, fordi vi deler den samme gleden for interiør.

    Jeg ante ikke at det fantes en slik bloggverden, og jeg er bare så glad for at jeg tok steget m å lage en blogg. Alle flotte msk jeg er blitt kjent med og skal bli kjent med, så mye inspirasjon å finne hos alle og selvfølgelig gleden av å glede andre...

    Meg: Bodil, snart 34 år, gift i 5 år m min kjære mann og sammen har vi Tomine(4) og Sofie(1) og Boots(katta). Flytta på en gammel gård i fjor sommer som er fra 1784 og ble bygd av min tipptipptippolderfar. Så her er d mye nostalgi og historie.
    Jeg er ei jente m godt humør, liker å ha positive msk rundt meg og tar meg selv lite høytidelig. Begynte å blogge i februar 2011, så jeg er fersk.

    For meg har du en fantastisk blogg, og du virker som ei oppriktig og tvers igjennom snill jente. Jeg holder en finger på deg på glansdagen, tvi tvi.
    Stor klem fra Bodil

    SvarSlett
  7. Du er så fantastisk Anette! Vakker både på innsiden og utsiden som de sier over her.
    Takk for at jeg har blitt "kjent" med deg

    Mange gode klemmer JM

    SvarSlett
  8. Så flott innlegg Anette♥
    Og du er jo berre nydeleg :)

    Eg er 31 år, 4 barn- tvillinger som blir 4 år i morgon faktisk ;) Jobber ca 80 %, 100 til høsten :)
    Eg skjønner det du skriver om å dele ting med andre...var så nervøs i begynnelsen. Men som du sier så er det jo så kjekt å skrive om det man interesserer seg for!! Bloggverden er jo ein herleg plass å hente inspirasjon♥ Merker at det blir noen pauser iblant, men det er jo heilt greitt :) Er ikkje alltid eg føler eg har so masse å dele!

    Og det har vært supert å blitt "kjent" med så masse fine folk :)

    Ha ein flott kveld!

    Klem ANita♥

    SvarSlett
  9. Hei kjære vennen ♥

    Jeg henger meg på den over her; du er vakker både utenpå og inni ♥ og jeg liker deg veldig godt, for akkurat den du er:):)

    Håper virkelig du blir frisk og rask snart, kjedelig å være syk og ha en kvise;) uff..

    Vært i barnebursdag nå, til min vakre lille Victor nevø som blir skolegutt til høsten. Syns ikke det er lenge siden han ble født..sukk..tida flyr:P

    Ha en god kveld kjære ♥

    Klemmer

    SvarSlett
  10. Hvorfor i all verden skulle ikke du vinne like godt som noen annen!?! Synes alltid bildene dine er så delikate, og de gjenspeiler et flott, vakkert hjem! Basta bom!
    Det samme med dama! Hadde jeg sett sånn ut hadde jeg hatt bilde av meg selv i alle innlegg, he-he...
    Lykke til på Glansdagene! Det blir garantert en opplevelse! :)
    Og du, jeg synes det er kjempebra å være litt personlig/privat (kall det hva du vil), for til syvende og sist er vi ikke så ulike noen av oss ;-)
    Klems fra Violetta

    SvarSlett
  11. Nydelig innlegg av ei nydelig dame, både innvendig og utvendig. Din blogg var en av de første interiørbloggene jeg var innom og jeg falt helt pladask. Hjemmet ditt er så utrolig lekkert og du er fantastisk med kameraet og du virker som ei veldig jordnær og god jente. Er veldig glad for å ha funnet deg her inne. Du fortjener absolutt nomineringen og aldri si aldri. stor klem Helen

    ps: jeg er en gift 35 åring med 4 flotte gutter som bor utenfor oljebyen Stavanger. Bor i huset til mine fantastiske besteforeldre i nabohuset til mine kjære foreldre. Lever ett travelt liv med jobb, unger, blogging, scrapping, reiser og venner. Livet er fantastisk bra travelt og jeg nyter det.

    SvarSlett
  12. Hei søte du :)
    Herlig innlegg fra dæ. Så koselig å få bli bedre kjent me dæ :)
    Alltid spennanes å høre kem som egentli skjule sæ bak de flotte bloggan her inne.
    Å bloggen din skal du absolutt være stolt av! Den e nydelig akkurat som du :)
    Ønske dæ masse lykke til på Glansdagen og awardshowet.. skulle så gjerne vært der i lamme, å blitt kjent me alle de flotte bloggejenten...
    Krysse fingran førr ny sjansa neste gang :D

    Masse tirsdagsklæmma

    SvarSlett
  13. Oi.. glemte jo å si litt om mæ :) hehe..
    Men hadde ett innlegg om det i starten av bloggekarriera mi :)
    Det kan du lese her: http://trinesgleder.blogspot.com/2010/03/kem-e-du.html

    SvarSlett
  14. Hei du :) Interiørblogging er IKKE skryting.
    Jeg synes det er så bra at det finnes mange forskjellige blogger der ute som lille meg kan hente masse forskjellig inspirasjon fra og sette sammen til et sant virvar her hjemme hos meg♥ Og hos deg er det masse å hente - det skal være sagt:)


    Meg = jente(?) på 37, gift med en herlig fyr på 12. året. Har 2 barn; gutt 13 og jente 10. Jeg startet å blogge for å lage min egen lille dagbok:) Og jeg har funnet et hav av blogger som jeg følger. Bor sånn midt i meelom landet og byen på Østlandet. Er i full jobb og hver time på dagen er fylt med et eller annet:)

    SvarSlett
  15. Vakkert innlegg av et vakkert menneske.
    Du har ein nydeleg blogg, så ekte, og deler med oss frå din vakre heim. Du ville så absolutt vore ein verdig vinnar!
    Og eg... eg er ei ung sjel på 37, gift og venter vårt første barn ♥ Interiørmessig er eg enno på leit etter MIN stil, og trives med å gjera mine gleder enkle ;-)
    Lykke til i avstemminga!
    Klem klem

    SvarSlett
  16. Hei!!!
    Så flott innlegg Anette!!!! <3
    Artig å lese om hvem som skjuler seg bak.....og bloggen din er jo bare SÅ herlig!!!!!

    Jeg kan jo presentere meg da....jeg er ingen særlig god blogger, men gjør det likevel.....
    Dere er så heldige som kan reise på sånne treff....kos deg masse!!!!

    Jeg er 30 år, og gift med verdens herligste mann som lar meg gjøre som jeg vil innendørs :)
    Vi har en felles sønn på 1 1/2 år som for meg tar det meste av tida. Jeg er arbeidsledig, men koser meg med guttungen og det som i alle fall skal forestille sommer......Vi bor på gård og nyter landlivet til fulle, spesielt plassen og friheten.

    Når jeg ikke er arbeidsledig gjør jeg ymse slag ting, og trives egentlig med det meste....Jeg er sosial og omgjengelig og prater som en foss....noe som sikkert kommer fram gjennom at jeg ikke kan å begrense meg hverken når jeg blogger eller når jeg skravler....men akk, mine gode vener kjenner meg og aksepterer meg som jeg er <3

    Klemmer fra Solfrid (Soffys Verden)....jeg får ikke logget på :)

    SvarSlett
  17. Hei kjære deg!

    For et herlig innlegg :) Jeg er jo en av de heldige som får møte deg på glansdagen, gleder meg skikkelig til det.

    Jeg er kanskje tvert motsatt av deg, ikke så veldig sjenert.. Men det er viktig for meg å allikavel ikke dele alt med alle..

    Gleder meg virkelig til å bli bedre kjent med deg, og jeg er sikker på at du er like vakker på innsiden som du er på utsiden :)

    Klem

    SvarSlett
  18. Fina♥
    Interiørblogging er ein interesse, lidenskap-som det er fantastiske å kunne dele med likesinna☺

    Skal dessverre ikkje på Glansdagen-har ikkje råd....
    Men det blir nok ein opplevelse☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  19. For et fantastisk innlegg, Anette :) du er bare god du! Jeg ser ikke på logging som skryt, men som du sier å gi og ta inspirasjon :) barna våre er jo det beste vi har, hvorfor ikke skryte :) vakte bilder av et nydelig hjem. Så hvorfor skal ikke du vinne? Du har det bare rå flittig.. stor klem til gode Anette :)

    SvarSlett
  20. Skrivefeil dagen, blogging, vakre, flotte.. går ordene som ble feile :)

    SvarSlett
  21. Selvfølgelig skal man få være stolt av å oppnå ting! At du har hjemmet ditt i ett INTERIØRBLAD er jo bare helt utrolig moro! Tenk om mange år kan du sitte der med barnebarna på fanget å vise frem bilder og tekst med ett stolt smil om munnen! Herrrrlig!♥

    Du har det kjempeflott hjemme, og du er veldig dyktig på det du gjør hjemme!:)


    Du vet kanskje hvem jeg er da, men sier det forde jeg: Jannicke, kjent som Jatte her i blogglandia og hjemme forsåvidt, 22 år - bor i en rekkehusleilighet som jeg kjøpte sammen med min kjære i Oktober 2009! Har to katter og en hund som jeg elsker over alt på jord.. Dyreelsker delux kan man vel si!! Elsker også hjemmet mitt, det og ha det lunt og koselig rundt meg, omgi meg med vakre ting og blomster..

    Trener også en del zuuuumba♥

    Ha en fin Onsdag vakre du,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  22. Hejsan! Jag heter Åsa och bor i norra Sverige, jag följer din blogg och tycker den är helt underbar!! du har så mycket fint och nu har jag varit in och röstat på din blogg!! Jag håller tummarna för dig!! Mvh Åsa

    SvarSlett
  23. Så flott og personlig innlegg, Anette! Opplever deg som en skjønn jente på alle måter og setter stor pris på å ha deg som bloggvenn. Både bloggen og hjemmet ditt er så flott og du deler mye inspirasjon med oss her inne. :)

    Jeg er 46, gift med gode Mr. Sunhome og har barn på 12, 20 og 21 år. Interiør har vært både yrke og hobby for meg i alle år og etter å ha fulgt med på andres bloggen en god stund fant jeg ut at jeg ville starte min egen. Det har for meg blitt en kjær ting som jeg setter stor pris på hver dag. Det finnes så utrolig mange flotte bloggere her inne, positive og rause.
    Som deg og mange andre gruer jeg meg også litt til Glansdagen, men aller mest gleder jeg meg til treffe så mange av de bloggvennene jeg har fått her inne siden høsten 2009. Du er en av de jeg håper å få treffe! :)
    Vi er begge så heldige å være nominert i samme kategori Landliv, og jeg er ikke i tvil om at du er i teten til å gå av med seieren. Min lille blogg er i en smalere kategori (New England) enn alle dere med romantiske blogger. Jeg synes likevel det er stor stas å være nominert!
    Gleder meg til å se deg den 25. juni!

    God klem,
    AW

    SvarSlett
  24. Fiiine Anette-mor!
    Flott innlegg ♥
    Du er ei FLOTT jente på alle måter;))
    Og jeg er sååå glad for at jeg traff på deg her inne, hihi... Elsker innleggene dine, de gjør meg glad;)

    Jeg skal desverre ikke på Glansdagen, har ikke råd denne gangen... skulle gjerne møtt deg og mange andre skjønne bloggedamer ♥ Men får håpe det kommer flere anledninger:))

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  25. Hvor er det ærligt skrevet... også selvom din alder ikke passer *GRINER* - det er vist en kvindeting!
    Og pralende/skryte... det er det da ikke. Det er stort at dele sine oplevelser, sine ideer og sit hjem med fremmde personer.

    Flot gået, Anette :-)
    Birgitte ♥

    SvarSlett
  26. Elsker bloggen din! Masse nydelig interiør, blir så inspirert! :)

    SvarSlett
  27. Hei søte Anette!

    Setter stor pris på deg som bloggvenn og henter masser av inspirasjon, glede og ettertanke inne hos deg :) Det som er så fint med blogging, og i min bok er det ikke skryt, men deling av interesse. Mine opplevelser her inne er udelt positive!

    Jeg er Tove på 45, med mann og to skjønne jenter på 8 og 11. Hektiske dager pr tiden gjør at jeg er litt fraværende. Samtidig er det spennende ting på planen fremover, dette vil jeg dele mot slutten av sommeren :) Bord landlig til utenfor Hønefoss, elsker å sy og liker det gode liv (for meg er det hverdagsgledene..)

    Ha en skjønn kveld og morgendag!

    Skal legge turen innom stemmegivingen :)
    Masse lykke til!

    Varm klem fra Tove

    SvarSlett
  28. Heiiisan!
    Tuuusen takk for kommentaren i bloggen min.Kaffemaskinen kan man lage Te på,men bare fersken Is Te som man må bruke isbiter til og som dessverre inholder litt sukker,så jeg drikker ikke så ofte det,og varm te er jo best da:-)
    Nyyydelige bilder du har tatt her.Så flink altså, og det bildet av deg er kjempe pent!.Syns du har blitt mega tøff etter at du begynte å blogge og innleggene dine treffer folk .Fortsett sån:-)

    Stor God bedring Klem
    Fra Eva Helen

    SvarSlett
  29. Hei Anette :)
    Skjønne, søte deg ღ du er like skjønn på utsiden som på innsiden – og jeg er bare sååååå utrolig glad for at jeg møtte deg her i blogglandia ღ Du er bare så god, hjemmet ditt så skjønt og bloggen din er bare en drøm å komme inn på besøkt til … Jeg syns ikke at interiørblogging er skrytete – det er kunstnerisk og kreativt… når det gjelder alt fra styling, lyssetting, og fotografering… eller det er flotte borddekorasjoner, strikket jakke, sokker, koselige hager, bilde av vakre blomster – det kan være så mangt - alt inspirerer meg… men din blogg er en av mine favoritter, rett og slett en delikat og inspirerende blogg… Tror du kommer høyt opp jeg, tror faktisk at du kommer øverst også ;) spennende å se…. Gleder meg masse til å høre hvordan dere har hatt det og håper på masse bilder fra bloggtreffet :) - Så kjekt at LykkeLise fikk deg med på bloggtreffet, det kommer helt sikkert til å bli sååååå koselig ღ skulle ønske jeg hadde hatt muligheten til å være sammen med dere denne dagen – men kanskje til neste år?

    Litt om meg: - ikke så mye å si enn det samme som står på bloggen min ღ stille og rolig jente (liker å kalle meg det ennå) hihi… litt beskjeden, og liker å holde meg i bakgrunnen - og liker definitivt ikke å bli tatt bilder av, hihi… Jeg er samboer med Rune, min største kjærlighet som jeg møtte for 7 år siden. Vi har ingen barn dessverre, prøver - men alderen min begynner å ta meg igjen, så vi får bare vente å se..… Vi har hunden vår, lille skjønne Bamse som snart er 2 år gammel ღ og jeg er fortiden hjemme. Er usikker på om jeg kan ut i arbeidslivet igjen, får se litt fremover…

    Jeg kommer opprinnelig litt utenfor Namsos, har bodd ca 12 år i Oslo, og Bærum og ca 5 år i Trondheim før jeg flyttet hit til Brønnøysund. Familien min på mammas side kommer herfra, og jeg har både onkler, tanter, min eneste søster, og snart kommer mamma og min stefar flyttende hit… Var også så heldig å ha mormoren min rundt meg her i de siste årene hun hadde igjen, og det var veldig godt… Jeg fant ut for et par år siden at jeg likte godt å ta bilder, men oppdaget ikke blogglandia før vi var ferdige å renovere huset vår! – syns det er utrolig gøy når helsen er ok, og lærer noe nytt hver dag :) Å hjelp, dette ble vel litt mye, hihi… men slik er det når man sitter i fred og ro på natterstider og skriver seg helt vekk, hihi… Ønsker deg en flott torsdag og snart helg ღ og jeg er bare så glad jeg har blitt kjent med deg her inne, søte du :) Stor klem fra Mette…

    SvarSlett
  30. Å så godt jeg liker mennesker som tør å være ærlige om seg selv.
    Jeg har ikke kjent bloggen din så enormt lenge, og deg kjenner jeg jo ikke.
    Noe jeg faktisk skulle ønsket jeg gjorde, for etter som det du skriver, så er vi nokså like.
    Jeg fordrar ikke oppmerksomhet rundt min person, og er sjenert til 1000.
    Jeg er 39 år (min skjønne sønn mener jeg ser ut som 29, så da lever jeg lenge på den :-)
    Har vert sammen med min mann i 23 år og gift i 12 av dem.
    Vi har 3 barn sammen, en jente på 22 en gutt på 8 og en jente til på 6 år.
    Jeg synes overhode ikke blogging er skryting. For meg er det ett moro tilbakeblikk også for meg selv å se hva jeg både har laget og gjort ellers.
    Har alltid hatt interesse for gamle ting, men så kom det en liten stund der jeg ble lei og ville gå minimalistisk. Så fort att dette ikke var helt meg, og nå driver jeg å planlegger for fullt hvordan det skal bli her, så inntil videre er det litt stille på bloggen min av mange årsaker da.
    Det har skjedd mye siden jeg og mannen vår traff hverandre, og mange av disse tingene roper jeg ikke så høyt om. Det er bare de som kjenner meg godt som vet det meste.
    Litt kommer da frem i bloggene mine, sånn i små drypp.

    Må si jeg synes du var nydelig på bildet, så du burde absolutt vise deg frem oftere.

    Klem MIN

    SvarSlett
  31. Jeg syns det er kjempegøy å lese interiørblogger og se bilder av hvordan andre har det for å få inspirasjon. Flotte bilder på denne bloggen. :) Gratulerer med nominasjon, lykke til! :)

    SvarSlett
  32. Hei :)

    Jeg begynte å lese bloggen din etter at det var reportasje om deg i BoligDrøm, og jeg synes du har et utrolig vakkert hjem :)
    Og ikke minst er jeg imponert over at dere klarer å bo så mange på så liten plass, og i tillegg ha det så flott :D

    Jeg heter Kine forresten, er snart 30 og snart tobarnsmamma (begge deler skjer i begynnelsen av september). Har en sønn som blir 5 til søndag.
    Jeg bor i et gammelt trehus med tykke vinduskarmer og lekre bjelker i taket og elsker det:) begynte å interessere meg for interiør for bare et par år siden, og det blir stadig forandring her, det er jo så moro :))

    Ha en fin kveld :))

    SvarSlett
  33. For et nydelig innlegg ♥ og du virker som ei fantastiske jente! Jeg husker jeg leste innlegget om leiligheten i deres i Boligdrøm, og tenkte at dette var ei nydelig jente!

    jeg tenker ofte på hvorfor jeg begynte å blogge.. Jeg elsker interiør, inspirasjon og tips og ideer og alt dette har jeg hentet herfra, Jeg har lenge fulgt blogger før jeg fikk min egen blogg for 3 måneder siden og ville gjerne dele tilbake. Jeg blir 31 i sep, gift og to barn på snart3 og 8 mnd. Jobber som prosjektleder og har akkurat startet opp på jobb igjen etter permisjon. Dagenee går altfor fort om dagen, men jeg kommer til å sette av tid til blogging noen dager i uka videre fordi det gir meg utrolig mye.

    Jeg har havveis avtalt med Lykkelise at vi skal møtes på Glansdagen, så da treffer jeg deg også :O)

    God bedring kjære deg.

    Håper helga blir god :O)

    Klem Carina

    SvarSlett
  34. Hei.
    Ååå for en herlig jente du er Anette og ikke minst flink og pen. Å blogge om interiør,vise fram sitt, er absolutt ikke skryt nei.

    Jeg er som deg,stille og beskjeden. Er ikke av de som skriker høyest,men liker meg best på sidelinja. Ellers så begynner jeg å dra på åra;) har ei datter på 31 og 3 barnebarn. Opprinnelig trønder,flyttet derfra tidlig på 80-tallet. Interiør er "nesten" hele livet mitt. Er samboer med en kjekke mann "gubben" hehe. Er utdannet hjelpepleier,skulle egentlig ta sykepleien men nakkeskade satte en stopper for det.

    Det hadde vært så kjekt å møte deg og de andre på glansdagen men pga avstand og diverse andre planer så blir det ikke denne gangen,men får håpe anledningen byr seg senere.

    Håper du får ei knakende flott helg.

    Stoor klem.

    SvarSlett
  35. Nydelig innlegg Anette ♥ Du virker helt fantastisk, og jeg er sååå glad for å være her i blogglandia sammen med deg og mange hærlige jenter i alle aldre!! All den inspirasjonen man henter...Du har et nydelig hjem, så jeg er utrulig glad for å se bilder derfra!! Hold på så lenge DU føler det gir deg noe og du har lyst å blogge :)
    Litt om meg da....Gift med mannen jeg traff da jeg var 16-17 år ;) Vi har 3 søte jenter på 12, 9 og 1 1/2 år (2 i september).1 katt, hus på øya vi kaller perla i Nord :D! Jeg ble 38 (ugh...) denne uken, men føler meg fortsatt som 29 ;) !Elsker interiør og alle ideene man henter av å se på bilder..Ellers er jeg utdannet kokk, men det siste året har jeg jobbet som elevassistent på vidregående skole - Helt hærlig å prøve noe nytt etter 19 år som kokk/kjøkkensjef! Og ikke minst nå har jeg 9 (!!!) uker ferie :D ! HÆRLIG!!Ønsker deg en flott helg og gleder meg utrulig mye til å følge deg videre her inne!! Masse lykke til på glansdagene- du har fått noen stemmer hos meg :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  36. Koselig innlegg Anette. Du fortjener absolutt en plass blant alle disse flotte bloggene som er nominert. Din blogg var faktisk en av de første jeg la merke til her på nib. Og bildet av deg er knallfint! Jeanette kan virkelig dette.

    Er akkurat som deg jeg også, en stille og til tider beskjeden jente. Synes det er genialt å dele lidenskapen for vakkert interiør på bloggene, og det må da sannelig være lov å skryte litt.

    Og så litt om meg da:
    Jeg heter Lotte, er 29 år, gift med ungdomskjæresten min og har to barn på 7 og 10 år. Er trønderjente, og bor i ei koselig fjellbygd, og straks i nytt hus også :-)))) Er egentlig utdannet aktivitør og danselærer, men jobber deltid som butikksjef for en herrebutikk som vi eier selv. Deltid på grunn av kronisk utmattelsessyndrom. Og det var nok nettopp her denne interiørinteressen startet - i en dårlig periode hvor jeg var mye hjemme. Da kom behovet for å ha det koselig rundt seg. Og etter det har det jo bare ballet på seg. Men jeg er en skikkelig rotekopp, så da er denne blogginga et perfekt påskudd for en ryddesjau innimellom.

    Jeg skal også på Glansdagen, så kanskje vi snakkes :-)

    Ha en fin søndagskveld, hilsen Lottemora

    SvarSlett
  37. For et kjempeflott innlegg Anette, dette er nok inspirerende for mange som føler det på samme måte som deg :)

    Jeg synes ikke å blogge om interiør er å skryte! Jeg har så utrolig mye glede ut av å følge andres blogger, inkludert din. Og bloggende gir meg så utrolig mye inspirasjon, og jeg får lyst til å lage den ene tingen etter den andre, og skulle ønske jeg kunne snekkre, strikke, hekkle og alt annet flotte og flinke mennesker som deg driver med :) Og det viktigste er ikke hva andre syns om bloggen din, så lenge du får glede ut av å dele dine interesser med verden :)

    Jeg er en jente på snart 28 år, utdannet sykepleier og jobber med ungdommer i psykiatrien. Jeg er forlovet med verdens snilleste gutt/mann?, hehe :) Jeg har desverre vært sykemeldt i snart 2 år med en infeksjon/betennelse i kroppen, som ikke har blitt utredet enda pga svikt i helsevesenet.

    Mitt høyeste ønske på denne jorden er å få barn, gjerne 3 stykk :) Og om det er slik at jeg ikke kan skape barn med min kropp, ja, da er jeg gjerne mamma for noen andre som mangler en :) Om livet vil det slik, vil jeg også gjerne bli lykkelig gift med forloveden min. Så for nå har jeg bare et håp om å bli frisk, og kunne leve som en vanlig 27 åring igjen :)

    Takk for at du delte av deg selv :)

    Ønsker deg en fantastisk dag i dag :)

    Klem fra mæi :D

    SvarSlett
  38. Hei Anette!
    Veldig spennende å bli mer kjent med deg og alle de andre. Du har et nydelig hjem! Jeg kan ikke skjønne hvordan du klarer det med 5 barn jeg da;)
    Nydelig jente er du også. Og jeg ville ikke gjetta på en dag over 27 jeg da.
    Synd jeg ikke får vært med på glansdagen. Hadde veldig lyst når det ble bestemt men nå om dagen får jeg ikke planlagt noe og alle pengene går til sparing.
    Så litt om meg:
    Stille og sjenert jente på 37 år. Gift på syvende året med min kjære danske. Ingen barn enda, men venter utålmodig på å få hente en liten skatt fra Colombia. Elsker interiør og å få tenke kreativt. Er kjent i nabolaget for å stå i garasjen hele sommeren og pusse opp møbler. Bedre måte å slappe av på finnes ikke.
    Jeg har møtt litt reaksjoner på bloggingen min, men har kommet frem til at jeg ikke gidder å bry meg. Dette gir meg glede og jeg har truffet så mange flotte mennesker her i blogglandia. Så selv om det går litt i rykk og napp på bloggen, så gir jeg meg ikke med det første;)
    Håper kvelden din er fin!
    Klem fra meg!

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails