tirsdag 28. juni 2011

Fortsettelse følger... ♥

 
Nå har jeg tenkt mye på den gamle "utehus" døren som jeg skrev om her. Jeg finner ingen
plass til den så jeg har tatt en beslutning. En liten fugl hvisket meg i øret at hun kunne
tenke seg døren. Så hvis du leser dette kan jeg fortelle deg at døren er din ! ♥ Jeg har nemlig
en dør til som skal plasseres, men denne vet jeg hvor skal få stå, hihi... :)


Jeg har gjort et aldri så lite kassekupp, dette skal jeg fortelle dere mer om siden.
Og det er mange flere kasser der disse kom fra, hehe... ;) Og jeg har endelig fått tak i et
møbel jeg har lett etter lenge som skal stå på rommet til Madeleine. Jeg var rask for en gang
skyld, så fikk dette møbelet for noen få hundrelapper. Skikkelig kupp med andre ord ! :)

●๋• Tusen takk for koselige hilsner og gratulasjoner under her. ●๋•

♥ Livet er skjørt, ta godt vare på hverandre  



18 kommentarer:

  1. Stemningsfullt bilde & nyyydelige roser!
    Høres ut som du har mange spennende "jern i ilden" for tiden :) Håper vi får se etterhvert :)

    Fin kveld ønskes deg videre! KLEM

    SvarSlett
  2. Hei søta
    Bare send meg en mail så ordner vi det vett du. Blir spennende å se hva du har på gang av prosjekter.
    Her er prosjektet å rekke å få vasket klær slik vi får med det vi trenger til Kreta....eller muligens vi ikke trenger så himla mye der. I går var det visst 32 grader i skyggen. Det kan jeg fint leve med:)) Ha en deilig kveld. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Kasser er jeg på jakt etter også! Fant en plass som solgte eplekasser i Moss for 100 kr kassa, så jeg får vel ta meg en tur når lommeboken evt får overskudd.. (noe som ser ut til å bli en stund til)

    Jeg har også en gammel dør som jeg ikke helt vet hvor jeg skal plassere. Det er en kjeller/boddør.. hvit på ene siden og knall blå på andre.. hehe.. lekkert vettu ;)

    Gleder meg til å se kasse og dørblogging fremover :) Ha en fantastisk fin sommerkveld! Det har i alle fall vi her.. 22 grader uten enda og vinden har plutselig gått seg bort!

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Så nydelig bilde og herlige roser.

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Heldig den som får døra, så snill du er!
    Alltid gøy når en for en gangs skyld gjør et kupp, blir gøy å se!!
    D så ut som du koste deg på GD, jeg skal ihvertfall være m t neste år...
    Klem Bodil

    SvarSlett
  6. Så mye spennende du har fått tak i da =)

    SvarSlett
  7. Først må jeg si att det var fint å lese att du hadde det flott på glansdagen, og det var 3 flotte damer på bildet.

    Spennende med nye ting, så det blir kjekt å følge med hva du har fått tak i.

    SvarSlett
  8. Hei på du!

    So flott bilete du har på innlegget ditt i dag :)

    So spennande med nye ting og tang, og prosjekt :) Kan da vera ein sånn gammal kommode du har lett etter du har fått tak i....glede meg til å sjå :)

    God klemma frå Christine

    SvarSlett
  9. Skal si du er effektiv♡
    Du har alltid så nydelige bilder!! Blir så inspirert!
    Gleder meg til å følge med på dine prosjekter framover ;)

    Og takk for alltid so gode ord snuppa♡

    Stor klem

    SvarSlett
  10. Blir spennende å se døra di og kassene:) Vil også ha en dør..men har ingen peiling hvor jeg eventuelt skulle ha hatt den :P hehe

    Ha en fin kveld:) Klem

    SvarSlett
  11. Heldig den som får døren din :) gleder meg til å se hva du gjør med neste dør :) herlige og inspirerende som alltid her inne :) kassekupp vil jeg gjerne komme over også :) klemmer frå meg!

    SvarSlett
  12. Heei søte deg!

    Så heldig du er. Jeg har vært på jakt etter kasser til rommet til Nikolay. Var heldig å få med meg 1 fra sist loppemarked så om du har noen gode tips hvor jeg kan få kjøpt fler, tar jeg i mot med takk :O)

    Det er så utrolig deilig med slike kupp. Gleder meg stort til å se :O)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke, Anette!

    God klem

    SvarSlett
  13. aawww så snill du e :) Heldi ho e som får ei så stili dør ♥
    Glær mæ til å se kassekuppet ditt... Ønske mæ sårt nån kasse, men ikke helt enkelt å finn her oppe i nord!

    Ønske dæ en finfin dag i morra ♥

    Masse gode nattaklæmma
    Trine

    SvarSlett
  14. Lyder skønt med gode kup til få hundrede lapper ;o) ( jeg elsker altså jeres udtryk 'hundredelapper' ;o)
    Glæder mig til at se alle dine projekter - og håber du får en dejlig solskinsdag ;o)
    Klem Tina

    SvarSlett
  15. Ja, da blir det mye spennende å følge med på her etter hvert skjønner jeg :-)
    Håper formen din er god om dagen, og at du nyter sommerdagene. Her viser gradestokken over 30 grader i dag, og jeg kjenner jeg mister pusten av mindre, hehe.
    Morsomt å lese at du likte tannkrem så godt når du var gravid; det gjør nemlig jeg også. Jeg går ikke langt uten Mr. Colgate for tiden ;-)
    Ha en fantastisk dag vennen!
    KLem Bustenellik

    SvarSlett
  16. Venter i spenning på alt du har å vise frem :D
    Så snill du er som gir bort den flotte døren din da!!♥
    Kos deg masse
    klem Tove

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder, Anette ♥ og heldig
    hun som får døra, virkelig skjønn...
    Gleder meg til å se kasse-kuppet
    ditt, spennende... Ønsker deg en
    fortsatt fin onsdag, stor klem fra
    Mette

    SvarSlett
  18. Gleder meg til å se!!

    Ha en nydelig dag!

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails