mandag 30. august 2010

Franske kniver og en sniktitt ! ♥


Fant plutselig ut her at det var lenge siden forrige innlegg, tiden flyr fort når
man har mye å gjøre. For en stund siden fant jeg en nydelig Dansk nettbutikk
som heter Frøken Anker. Her har jeg bla kjøpt disse vakre franske knivene.


De ligger på et etasjefat sammen med "orange marmalade", "lemon curd" 
og sandkakeformer med telys som pynter opp kjøkkenbenken. Og når vi er inne på
kjøkken, så er det der vi har holdt på den siste tiden.


Nemlig en liten kjøkken makeover. ;) Men det er enda ikke helt ferdig, men
det nærmer seg i hvert fall. Alt som går ann å male der inne er malt, sinksprayen
er blitt flittig brukt m.m. Dette er en liten makeover, ikke nytt kjøkken. Du skal få en
bitteliten sniktitt av kjøkkenet her nå, resten skal dere få se senere.


Ble desverre dårlig kvalitet på dette bildet her, kameraten min (kamera) er ikke
helt venn med meg for tiden, og gjør som han vil. (Irriterende) Har såvidt begynt å sette ting inn
igjen på kjøkkenet, og "nytt" gulv skal legges. Det bordet jeg kjøpte på finn var ikke så
bra kjøp alikevel, hvorfor skal jeg fortelle mer om i neste innlegg. 

Nok en gang vil jeg beklage for at jeg er en dårlig bloggevenn akkurat nå, men
titter innom så ofte jeg kan, og jeg lover å komme sterkere tilbake etterhvert. :)

♥ Tusen takk for alle de gode ordene dere legger igjen, blir både glad og rørt. ♥

Ønsker alle som titter innom en fantastisk dag videre ! :)




33 kommentarer:

  1. Heisann:)

    Gleder meg til å se resten av kjøkkenet ditt:)
    Ha en flott uke:)
    Klem fra kari

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg også til å se resten av kjøkkenet ditt. Det så veldig flott ut det vi fikk sniktitte på :)
    Ha ei flott uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Hei, hei søte du <3
    Så spennende med "nytt" kjøkken da!!
    Holder på å styre selv jeg her no, men det blir ikke noen oppussing på meg da. Bare litt annen pynt osv :)
    Dårlig bloggvenn nei! Ikke du <3
    Men jeg savner flere innlegg fra deg ja...Det blir vel nå som dere har bedre tid :) Vet alt om den der tiden! Og skolestarten tar også litt tid i begynnelsen.
    Gleder meg over faste rutiner jeg no...Og høstkos! Tenne lys, sitte sammenkrøllet i sofaen med varm te eller kakao.
    Og forventninger! Vi har sett oss ut et hus som vi ønsker oss. Med utleiedel og nesten 1mål tomt. Må pusses opp endel, men får ta det errerhvert :) Håper bare det står til vi får solgt!
    Ute trommer regnet på vinduet og hele leiligheten står på hodet :) Jeg holder på å RYDDE! hi hi.
    Ønsker deg og dine en god dag Anette<3
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei :)))

    Ååååå så flott!!! Likte lampen din!!! Bestikke var berre lekkert det oxså....blondene oxså hehe...alt her inne hos dej er bare lekkert!!! Du er kjempeflink ♥

    Ha en fin dag ♥

    SvarSlett
  5. Heisann!!jeg gleder meg også til fortsettelsen!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Herlig Anette, jeg gleder meg til flere bilder av kjøkken-makeover`n:)) Jeg har og lyst og gjøre noe med kjøkkenet her, det er et snart 20 år gammelt IKEA kjøkken som opprinnelig var i furu, for noen år siden malte jeg det lysegrønt, men nå vil jeg ha hvitt og nye fliser:)) Kanskje jeg får nok inspirasjon fra deg til og starte med mitt prosjekt:))

    Herlige kniver og søte små marmeladeglass!

    Du er ingen dårlig bloggevenninne selv om det går noen dager uten nytt innlegg eller hilsner, det er fullt lov vettu, innleggene og kommentarene dine er alltid så hyggelige at de er verdt og vente på:))

    Ha en herlig dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Nyydelige kniver du har kjøpt deg...og fin hylle du har på kjøkkenet ditt..
    ha en fin fin kveld
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  8. Hei søteste! :)
    SÅ fine de knivene var! og så søtt med blondene rundt.
    Kjempegøy å se en liten sniktitt fra kjøkkenet også. Gleder meg til å se resten! Blir nok kjempefint.

    Ble det ikke noe orden på det bordet ditt? Så kjipt!

    Ha en flott kveld
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  9. hei,
    nydelige bilder,
    spennende å se hva du driver med på kjøkkenet.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Hei hei
    Flotte kniver du har fått tak i.
    Jeg har heller ikke så mye tid til bloggen om dagen. Så mange andre ting som krever min tid.
    Sånn er det vel for alle en gang i blant. Kommer sterkere tilbake.
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  11. Heiiisan Anette!

    Gøy å se deg i bloggland igjen.Syns bildene var bra jeg,og den hyllen på veggen din likte jeg veldig godt.Gleder meg til å se resten av kjøkkenet ditt etter vært.

    Ja vi var i drøbak og vi kosa oss i det nydelige været og tittet på på akvariet og torget osv.Nå om dagen er magnus syk og vi styrer og stresser til konfirmasjonen hans,så jeg krysser fingrene at han blir fort frisk igjen.Ellers har vi det bra.Håper dere har blitt friske igjen.?

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  12. Så spennende! Gleder meg til å se resultatet :o) Her blir det make over i form av gardinbytte i løpet av uka, det gjør mye. Gradestokken forteller meg at sommergardinene er modne for å tas ned fra vinduene nå...

    Skoledagbok ja, hoho, det var tider! Med binders som bandt sammen sidene så INGEN kunne se hvem man var forelska i og sånn. Var nok ikke bare du som var dramatisk, haha. Egentlig ikke så verst å være gift når man tenker på hvordan det engang var *ler*

    Ha en god uke vennen! Her er det høy benføring i sofaen etter en laaaang dag på jobb :o)

    Klem

    SvarSlett
  13. Forandring fryder, og det er ikke alltid så mye som skal til! Har selv planer om å male kjøkkenet, men klarer ikke helt se for meg når jeg skal få tid til det - som du sier flyr tiden fort! Koselig fat til kniver og litt telys :)

    SvarSlett
  14. Eg har trua på at det kjøkkent der blir lekkert! Likte så godt lampa og hylla di med innhold! Gleder meg til å sjå meir!:))
    Hønsenettingen du spurte om har eg fått av Pappa. Men han trudde at den var kjøpt på Byggmix:)
    Ha ein flott kveld Anette:)
    Klem:)

    SvarSlett
  15. Så spanande! Gøy med makeover :-) Gleder meg til å få sjå resten! Flotte kniver og nydeleg det etasjefatet som dei ligg på!
    Ha ein fin fin kveld vidare.
    Klems

    SvarSlett
  16. Å DET BLIR SÅÅÅÅ LEKKERT ANette!

    Herligheeeet.. Gleder meg til å se masse mer av kjøkkenet.. Deilig med fornyelse og endringer selv om man ikke bytter alt... moro å utfordre seg selv litt også da, med å gi gamle ting ny look og funkjsoner! klemmer

    SvarSlett
  17. Hei vennen
    Gleder meg også til å se resten av kjøkknet ditt. I huset vi leier har furukjøkkeninnredning og det er ikke lekkert.

    Faktisk er alle 3 barna hjemme med pappa i dag, Sofie er forkjøla med feber, Simen var småkvalm og slapp i dag tidlig og Sebastian hadde vondt i foten....tror han er sliten... Håper virkelig det går bra med vesle Theamor da og at de kan ordne føttene hennes.

    Ikke tenk på bloggen - du ser vi svinser inniom når du legger ut noe:-) Ta vare på deg selv og familien din du. Vi er her vi!

    Klem & kos

    SvarSlett
  18. Først av alt -DU er en fantastisk bloggvenn!
    Alltid gode ord og koselige hilsener som jeg setter kjempestor pris på. Skjønn er du!

    Kjøkkenet ditt er jeg kjempespent på, liker stilen din, så lekkert er det garantert -men alltid spennende å se de små overraskelsene. Som de nydelige knivene på stettfatet, lemoncurd og marmelade.. Små ting som gjør den store forskjellen :)

    Kos deg med oppgavene og nyt dagen og kvelden!

    Stor varm klem til deg

    SvarSlett
  19. Hei kjære bloggvenn! Må si jeg gleder meg til å se mer av kjøkkenet!! Etasjefatet er nydelig -og jeg har hørt at lemocurd skal være veeldig godt!? Kos deg med makeover OG blogging -du skal ikke ha dårlig samvittighet for en hobby! Klem til deg!

    SvarSlett
  20. Som jeg gleder meg til å se flere bilder av kjøkkenet vennen ♥ Det ser jo bare helt nydelig ut:) Du må ikke ha dårlig samvittighet vettu, bloggen stikker ikke av noe sted den...;) Gleder meg til hvert innlegg fra deg jeg:)
    Så fine de knivene var..må nok bestille noe fra den butikken jeg også etterhvert;)
    Idag har jeg svidd av litt mye på Ikea, så må roe ned shoppingen litt;)

    Nå er det Greys og kos her:)

    Snart sees vi ♥ Wiiiiii:)

    Stoor klem ♥

    SvarSlett
  21. ååå gleder meg masse til å se kjøkkenet!
    Knallfine kniver!

    Stor klem♥

    SvarSlett
  22. Hei vennen!

    Du er da slettes ingen dårlig bloggvenn!!! Men skjønner hva du mener, jeg føler meg litt på samme måte for tida. Blir liksom ikke tid til å lage nye innlegg og kommentere like ofte som før!

    Så spennende med makeover på kjøkkenet! Gleder meg til å se flere bilder!!! Synes det var et fint bilde du viste! Og veeldig fine kniver!!! Hos oss har prosjekt kjøkken gått litt i stå. Bring har nemlig ødelagt nok en benkeplate...

    Jeg skal legge ut oppskriften på sjokoladepavlova om en stund.

    Ønsker deg en super kveld!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  23. Hei lille venn,
    Sååå nydelig bestikk da!!♥ Herlig :)
    .. du da? DU er INGEN dårlig bloggvenn!!♥ Slutt og tull her!!!... alle har vi vel nok å gjøre enkelte ganger (hmm meg selv f.eks hi hi) Nå har jeg tatt meg tid til å titte rundt, MÅ få vasket vinduer i dag og så har jeg noen malerier som jeg skal avslutte denne uken .) + + + TTT=Ting Tar Tid *ojoj* ;)
    Kjøkkenet kommer til å bli RÅ lekkert, det er jeg sikker på!!♥ Gleeeder meg, jeg trenger masse inspirasjon hi hi:) Håper alt er bra med deg og dine :)
    Her går dagene med bhg og skole.. i dag ville ikke skolegutten gå, han ville ha sin mamma der!:( Gikk derfra med dårlig samvittighet, uff!! Håper han er glad når jeg henter etter SFO. Vel vel, nå skal jeg titte litt til før vaskebøtta kommer dansene mot meg ;)
    Solen skinner i dag, håper du nyter av dagen kjære du .)
    Varme klemmer sendes din vei,
    din venn Anki

    SvarSlett
  24. Hei Anette!
    Så flott det ser ut, det du viser av kjøkkenet. Har taklampa fått en dash sink-spray, eller var den sånn? Flott i alle fall!

    Jeg har fått premien, Tuuusen takk - helt nydelig - jeg går og snuser på det hele tiden! Lukter *vidunderlig*! Det er fotografert, og kommer kanskje på bloggen i kveld, har bare vært en travel uke (og jeg synes ikke det passet i innlegget med pusen).

    Stor klem,
    Mari Ann

    SvarSlett
  25. hehe, må jo blogge om noe så fint :)

    Home & cottage, ja - der ser du hvor feil man kan ta ;) Men er veldig imponert over sink sprayen, synes resultatet blir flott!

    SvarSlett
  26. Tusen takk for suuuuper koselig kommentar inne hos meg. du er så god du vennen!

    har forresten glemt å fortelle at Kaspersen er kjempe glad i bodyen han fikk av deg.. Den er såå fin.. Håper jeg får tak i den i str størrelser her i drammen også.. Dus og delikat - ilike vet du! hehe..
    Mailegen sitter på en brio rangle og husker på babygymen til Kasp.. herlig.. Karo DIGGER DEN.. Med andre ord suuuper gave!

    GOD BEDRING:: ta vare på deg selv..

    Forresten, slankings.. PHU* slitsomt!??! Jeg er ikke klar for noe sånt helt enda gitt.. klemmer

    SvarSlett
  27. Hei vennen...
    Så fine kniver du har fått deg, pynter fint opp de ;)
    Blir nok veldig fint på kjøkkenet ditt når du er ferdig..gleder meg til å komme å titte snart ;)

    Nå tenkte jeg å gå i gang med litt husvask før helgen, ikke så veldig lyst men, deilig når det er gjort da :)

    Har et par ting å ordne ute også før jeg henter Linus, men kanskje vi sees i barnehagen da.
    Vi ses ihvertfall til jentekveld i kveld da, du kan jo spise litt ost da syntes jeg !

    Ha en fin dag ♥

    Vi snakkes...

    SvarSlett
  28. Hei søte snille du!♥
    Tusen takk for gode varme ord fra deg!♥
    Selvfølgelig deler jeg vet du ;)
    Jeg går bare inn i Word, så skriver jeg teksten der og velger font så er det bare klipp & lim inn på blogginlegget ;)
    Ja, jeg bruker Photoscape, synes den er enkel og bra ;)
    Lykke til min venn♥
    En nydelig fredag & helg ønskes deg og dine,
    klemmer fra meg, Anki

    SvarSlett
  29. ahh ... så masse fint du ha funnet i den nettbutikken.. knivene og etasjefatet var:)

    Vil ønske deg ei fin helg :)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  30. Nydelige skulle det stå.. går fort i svingene her :) hehe :) Klems

    SvarSlett
  31. Så fin hylle! Gleder meg til å se mer kjøkkenbilder ;))

    Nå skrev jeg nettopp den lange kommentaren her, så datt jeg ut av internett ;(( ARG! hehe...

    Knaggene jeg har brukt på vaskebrettet har jeg kjøpt på en lokal "jalla" butikk. De følger med i en boks med flere knagger å kroker i messing. Så maler jeg de med hvit bengalakk etter jeg skrudd de på plass. Kan gjerne sende deg en boks om du ønsker?? :)

    Koster kun 39,- for en boks, så det er ingen problem ;) Har sett lignende på Europris i sølv, men det har vært veldig dårlig utvalg, og et lite antall til høy pris..

    Send meg adressen din på mail silje_svindland@hotmail.com, så sender jeg deg en boks ;) Jeg bruker de til alt, så kan absolutt anbefale de ;))

    Ha ei strålende helg Anette!
    Klemmer <3

    SvarSlett
  32. Herlige bilda Anette!!! her flyr bare dagene unna, uten at jeg helt vet hvor de blir av.. :O) det blir nok mere tid til blogging iløpet av høsten tenker jeg! Gleder meg til å se bilder av kjøkkenet :)

    god helg :)

    klem!

    SvarSlett
  33. du er en helt fantastisk bloggeveninne så ikke tenk på det du, men jeg skjønner hva du mener for jeg får alltid så vond samvittighet om jeg får koemntarer etter kommentarer også strekker jeg ikke til og klarer ikke å svare alle... Har jo sååå lyst å gå innom alle vakre blogger og bloggevenninner!! Kjøkkenet ditt blir lekkert, gleder meg til å se mer. sinkspray må vist jeg også kjøpe meg og teste ut, ser alle andre gjør det til stadighet og mange som har blitt hektet, jeg har bare ikke kommet meg så langt enda jeg!! Ønsker deg en videre fin helg. klem Monica

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails