lørdag 6. mars 2010

Herlig fotoalbum ! ♥

Dette herlige fotoalbumet er laget i papir. Syntes det er så innmari koselig siden albumet ser så gammelt ut.  Rart med det, men vi er ikke like flinke lenger til å sette bilder i album. Bildene blir gjerne lagretpcen, og der blir de ofte liggende. Jeg har omsider blitt litt flinkere, og er fast bestemt at dette albumet og flere skal fylles opp med fine og dyrbare minner. ♥


Deilig med helg, og vi har et helt nydelig vær ute for tiden.  Jeg og lillegull fikk ikke benyttet oss av det i dag, men i morgen blir det kos og trilletur i det fine været. ♥ skal vi straks kose oss med Indisk tandoori chicken, nam ! ♥ Og etterpå blir det film. Så sant jeg ikke sovner sofaen i kveld tar jeg en bloggrunde litt senere. ;)

Ønsker alle som titter innom en herlig lørdag, kos dere ! ♥


22 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har :o))

    Jeg er ny blogger og kooooser mej masse her inne i Blogglandia :o)

    Mange flotte bilder har du, og dere må kose dere me Indisk mat i kveld :o)

    Klem fra mej :)

    SvarSlett
  2. For et søtt fotoalbum!!! Vi har vært på trilletur rundt østensjøvannet idag, deilig nå altså!!

    Nå er det tacogryte og kos foran tv`n.

    Klem

    SvarSlett
  3. Helt enig, noe eget med bilder i album :) Ha en strålende lørdagskveld! Her er nettopp grillen blitt innvia, indrefile med risotto, nam ! Klem Linda :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig album.
    Jeg er også en av de som har altfor mange bilder på pc'en, så jeg prøver et par ganger i året og ta en raid, og sende inn så det ikke hoper seg opp for mange av de... er en stund siden sist nå så det er kanskje på tide igjen.
    Ha en fortsatt fin lørdagskveld.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Håper dere får dere en tur ut i morgen. Jeg og gutta var ute på jordet mens Sofie sov i vogna si, å verandaen. Helt klart en stor fordel med å bo på landet:-)

    Håper du får en fin fin kveld, Anette:-)

    Klem klem ♥

    SvarSlett
  6. Ja d,u den kjenner man til! :)
    Så nydelig album!! Ja det er såå herlig med helg, så synd da at dere ikke kom dere ut... men det er jo bedre å være en ekstra dag inne ;) Det blir nok mange slike dager fremover (håper jeg)!
    Ja, nå har jeg storkost meg, sambon lagde kjempe god Thaigryte, fikk masse fine gaver! Faktisk en ny stige hi hi, så nå har jeg 2! Ett nytt middagservise fra foreldrene mine, så nå er det bare å begynne å samle :)

    Ønsker deg en fantastisk god natt! Kos deg videre! ;)
    Goklem Anki

    SvarSlett
  7. Så fin!!takk for veldig koselige kommentarer hos meg:)

    SvarSlett
  8. HEI♥
    Det fotoalbummet var kjempe fint!
    Tusen takk for kos helsing frå deg♥
    Ønskar deg ein deleg søndag♥
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett
  9. hej
    vilket vackert album, kanon fint...önskar dig en skön söndag
    kram pia

    SvarSlett
  10. At papir kan være så utrolig vakkert...

    SvarSlett
  11. Det var et vakkert album, tenk når det blir fylt med minner i tillegg!
    Jeg henger noen mnd etter ifht til album til Ka. Har hatt planer om å bestille en bunke bilder, men jo lengre tid som går jo mer tiltak blir det. Mye morsommere å sette inn bilder når man er ajour.. Da bruker jeg en liten fotoprinter som jeg kobler direkte til kamera, så jeg kan ta ut "dagens" bilder og sette rett inn i album.. Da er det moro* hih.. Har sikkert 400 bilder å sette inn før jeg er der igjen.. Men kan jo ikke slutte med det, for det er fint og gøy! Håper du får kost deg litt ute idag, hae en super søndag.. Nå skal jeg på huset å male! Jehiii! Klem

    SvarSlett
  12. Nydelig fotoalbum!! :-) Litt treg til å svare deg, har blitt litt lite tid til blogging en stund.. Fotoprogrammet jeg bruker er picnik.com En gratis nettside der man kan redigere litt på bildene, den holder for meg hvertfall, da jeg egentlig ikke har tid til å lære meg no mer avansert akkurat nå! :-) Håper du har hatt en fin søndag! Klem

    SvarSlett
  13. Håper du har hatt en fin søndag, det ligger "noe" til deg på bloggen min ♥♥♥

    Klem klem

    SvarSlett
  14. Hei! Jeg fant den koselige bloggen din nå, og har lat meg til som følger!

    Klem

    SvarSlett
  15. God kveld Anette:o)

    Nydelig album ♥ Og så sant som du sier, vi er ikke noe flinke til å sette bilder i album lenger... Har tenkt mange ganger at jeg skal bli flinkere, men nå er det DEN joben og sortere bilder da:o) Er jo bilder fra flere år tilbake, og med digitalkamera tar man jo flere bilder enn man gjorde npr vi hadde film som mptte fremkalles:o)) Husker forressten at det var så gøy når bildene kom i posten:o))

    Håper det smakte med Indisk og at filmen var bra! Har sittet og bladd meg gjennom bloggen din i dag, egentlig på leit etter bilder fra madeleine's rom:o)) Skal pusse opp rommet til lillemor her i huset, men mangler ideer og trenger inspirasjon... du har et så nydelig hjem, så jeg tenkte ungdoms-jente-rommet var like fint:o)) Men hun ønsker kanskje ikke at det skal legges ut bilder fra hennes hule?

    Gleder meg masse, masse til pakke i posten:o))

    Ønsker deg en herlig uke!

    God Natt klem fra Line

    SvarSlett
  16. Hei i natten:)

    Reportasjen er fra Leslie Vinterbro siden vi pleier å klippe der:) Men testen viser at Jeanettes på samme senteret er billigst. Moro å være med ja. Rart å lese om seg selv i avisen.Har ikke gjort det siden jeg var liten og spilte teater og slikt..hihi.
    Ja Dorothea er et must... Har lagt igjen noen kroner der ja..hehe:)

    Ønsker deg en herlig mandag:) Så gla for din flotte blogg og koselige hilsner:)
    Klem klem

    SvarSlett
  17. Hei.

    Så fin blogg du har. Første gang innom. Moro å oppdage andre. Jeg la meg som følger her, for her må jeg titte innom igjen. Og velkommen til meg skal du være.

    Ha en fin mandag. Håper den ikke blir blå.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  18. Tusen takk for koselig kommentar:) Gjør meg så glad!

    Fint vær er det iallefall ikke her. Det regner og vannet siler i røret på kontoret mitt. Er jo en del snø som skal smelte så det varer vel en stund... tror jeg må bytte kontor!

    Du også har en lillegull altså? Hihi.
    Jeg hadde glemt smukken i barnehagen idag, de ringte og var helt fortvilt. Sovnet heldigvis til slutt da.

    Ha en fin dag videre!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  19. Hei på deg lille venn!ღ
    Takk for din koselige hilsen hos meg, blir alltid så glad :) Håper alt er bra med deg!
    Ja, nå er det 1 år til neste gang hi hi...
    Så godt at du har fått vært ute i det fine været :) Ja, nå er det vår i luften - jippiii! Man må prøve å nyte dagene.
    Ble ikke mye blogging denne helgen :(
    Så koselig at du kommer med en bestilling!ღ
    Nyt den deilige vårsola øg ha en fantastisk dag videre!ღ
    Stor klem Anki

    SvarSlett
  20. Hei søte vennen ♥

    Vi kosa oss masse med trilling i go været igår vettu, er så deilig at våren nærmer seg med små skritt:)

    Har som deg bildene på pc'en, men nå har jeg bestemt meg for å bli flinkere! Kjøpte igår en minnebok til snuppa og bestilte opp masse bilder vi har tatt av henne og familien allerede:) Det tar tid med album, men er mye kosere enn å vise fram bildene på pc'en syns jeg. Det albumet ditt var veldig spesielt og nydelig da ♥

    Håper du får en bra start på uka vennen:)

    Stor klem

    SvarSlett
  21. Så fint det var! Tusen takk for så mange koselige kommentarer inne hos meg-jeg blir så glad ♥

    Klem til deg!

    SvarSlett
  22. Så nydelig album:))
    Hvor har du fått tak i d??

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails