søndag 28. februar 2010

Den store cupcake dagen ! ♥

Ja da var dagen kommet for å vise fram alle de flotte Cupcakes/muffinsene dere har laget ! ♥ Har fått veldig mange positive tilbakemeldinger ang denne utfordringen, men om den ble en hit gjenstår å se i løpet av det som er igjen av dagen. ;) Så hvis du har laget cupcakes/muffins og vil være med på trekningen om en liten overraskelse er det fint om du legger igjen en beskjed hvis du ikke allerede har gjort det. :) Gå inn her for mer info: http://hvit-romantikk.blogspot.com/2010/02/cupecake-utfordring-bli-med-da-vel.html


Her er mine bidrag. Lagde hvit smørkrem og farget halvparten rosa og halvparten turkis med konditorfarge fra cacas. Ble ikke helt sånn som jeg hadde tenkt, men det blir det jo aldri, hehe... Men fargene ble fine syntes jeg. :) Hadde litt dårlig med tid når jeg lagde de, og hadde litt annen pynt i tankene (litt bær og sånn). Men det var veldig artig å prøve, og barna syntes de var kjempegode ! :) Barna dekorerte sine cupcakes også, og datteren min 12 (snart 13 år, viktig å få med seg ;) har lagt ut bilde av sin cupcakesin blogg. ♥ Hun lagde tofarget cupcake, veldig fin ble den ! :) Gleder meg til å se bilder av deres bidrag ! :) Håper det blir noen !


I de siste dagene har jeg fått mange kjempekoselige kommentarer. Tusen hjertelig takk alle sammen, setter utrolig stor prisordene fra dere ! ♥ Jeg lover å ta turen innom alle, men tiden løper fra meg her noen ganger. Og til dere som er anonyme eller ikke har blogg setter like stor pris på deres kommentarer også, bare fortsett med å legge igjen koselige ord ! ♥ Og til de jeg kjenner legg gjerne igjen et spor, vet at det er flere av dere som titter innom av og til ! Hehe... ♥ Hvis det er noe du lurer på må du gjerne sende meg en e-post hvis du har lyst: anetteth@online.no  jeg svarer fort jeg kan. ;)

Er utrolig mange flotte blogger der ute, tusen takk for all inspirasjon dere gir meg ! ♥ Og jeg er så utrolig glad for de vennene jeg har fått her inne i blogglandia ! :)

skal vi spise middag her, og til dessert blir det cupcakes ! Hihi.... :)

Ønsker dere alle en herlig kveld ! ♥


16 kommentarer:

  1. Så nydelige farger du fikk på dine, de ser skikkelig go'e ut:o))

    Har nå lagt ut mine på min blogg, men jeg har ikke laget slik smørkrem, så jeg får ikke den flotte toppen! Men jeg blandet litt konditorfarger og fikk de lilla da, yndlingsfargen min og lille-jenta sin ♥

    Følger spent med på utfordringen din i løpet av kvelden:o)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Åh - de rosa så skikkelig fine og så kjempegode ut! Nam nam...

    Glad jeg har funnet deg her i Blogglandia:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. De så supergode ut, fikk vann i munnen jeg! Hadde ikke sagt neitakk til å komme på kaffi hos deg altså..hihihi.

    Skal du ha en utfordring til en gang, så skal jeg LOVE deg å være med.

    Høres ut som du har hatt en koselig helg, det gleder meg å høre.

    Klem

    SvarSlett
  4. De så utrolig gode ut og fantastisk fine da :) Du er flink! Ha en super søndag kveld! Klem Linda

    SvarSlett
  5. Hei Anette!♥
    Så fine cupcakes!!! Jeg synes det var en koselig utfordring!

    Tusen takk for hyggelige kommentarer♥ inne hos meg! Jeg har bihulebetennelse og har vært helt utslått siden torsdag, så derfor har det vært veldig stille på bloggfronten. I dag fikk jeg antibiotika, så jeg satser på å komme sterkere tilbake snart! Jeg er ikke flink til å holde meg i ro!!!

    Jeg har tatt bilder av cupcakes jeg laget på Valentinesday, og legger de ut i løpet av kvelden.

    Ha en kjempefin kveld!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  6. Gud hjelpe meg for noen vakringer!! Jeg skulle gitt mye for å få sette tennene i de, ja!
    Fantastisk fine farger også! :-)

    SvarSlett
  7. God kveld!
    Muffinsene dine ble jo helt utrolige!
    Nydelige! :)

    Klem fra Kristin på Akeleiegården

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder, ser utrolig godt ut =)


    Har en giveaway inne hos meg hvis du vil ta en titt!
    Søndagsklem fra meg.

    SvarSlett
  9. NAM! :) Hadde egentlig tenkt å være med i den konkurransen, men så har jeg glemt det av :( Men er uansett spennende og inspirerende å se på andre sine cupcakes :)

    Klem Karina

    SvarSlett
  10. Så utrolig fine de var, Anette :) jeg skulle gjerne kommet å smakt om jeg bodde litt nærmere! hihi :)

    jeg sier som navnesøster Lisa, glad jeg har funnet deg her inne! alltid like koselig å få en hilsen av deg!

    Jeg har ikke fått ordnet cupcakes, men skal varsle deg om jeg lager noen en dag! :) har du god oppskrift på smørkrem..? tror ikke jeg har ordnet det tidligere!

    kos deg i kveld!

    klem ;O)

    SvarSlett
  11. Juhuu!
    Jeg er med! nesten i siste liten, men bedre sent enn aldri! Det ble bilder av noen heller sprø muffins jeg bakte til en venninnes 27 års dag, black n´pink party! Hehe!

    Håper du har hatt en fin helg. Klem fra meg <3

    SvarSlett
  12. Hei igjen.. Måtte jo være med på denne.. Men har veldig lyst til å prøve meg på smørkrem istedenfor melis neste gang. Har du en god oppskrift sier jeg ja takk til den! ;-)
    Jeg er 21 uker på vei med nr 2. Tiden har flydd! Kan ikke skjønne hvor fort et 5 svangerskap går, om man er i nogenlunde form da;-) Hhiih* God natta. Klem fra meg

    SvarSlett
  13. Så søte muffinskaker du har laget og pyntet også i turkis og ikke minst roooosa..så kult.De så kjempe gode ut.
    Håper allt står bra til?

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  14. Nydelige muffinskaker du har laget.
    Det var fint med perleblomster i norgesglass.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  15. *mums* så gode de ser ut!! Kan tenke meg de gikk ned på høykant hi hi!
    Takk ja, tenke seg til, jeg har jo sett over alt etter en sånn stige.. så sto den plutselig der! Noe ganger har man litt flaks :)
    Awarden er velfortjent!
    Ønsker deg en herlig 1 mars dag! :)

    Stor klem Anki

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails