søndag 24. januar 2010

Maileg & Thea ! ♥


I denne familien har vi blitt veldig glade i maileg, og hos oss bor det en søt maileg familie som stadig blir større. Her har pappa puttet lille Thea i dukkevognen, så det måtte jeg jo selvfølgelig ta bilder av !  ♥ Veldig søtt da, men noe trangt kanskje... Ser for meg Thea om noen mnd der hun ustødig går og triller denne vognen bortover, gleder meg ! ♥



Julian er veldig glad i maileg, og kjører alle mailegene rundt i dukkevognen til Thea. Har litt møbler, vugge, potte, vogn, klær m.m. til disse mailegene, så Julian syntes det er stor stas. Når lille Thea blir litt større får hun også glede av disse, for nå er de bare gode å tygge på. Tror omtrent alle der ute som er glad i det landlige interiøret har en maileg eller to ? I hvert fall oss med barn ! :)  Men må jo innrømme at jeg syntes nok de er like fine som barna, så hadde blitt glad jeg for min egen lille maileg, hehe...

♥ Syntes du mailegene er fine, og har du noen hjemme hos deg kanskje ? ♥

Prøver meg fram med diverse "bloggtips", og i dette innlegget valgte jeg å bruke kun normal str på skrift, null farge og et stort bilde. Er så innmari usikker på hva jeg syntes er fint, og har nå også gjort bloggen min litt bredere for å se om det ble greit. Jeg vil at det skal se ryddig ut, men det har jeg forstått nå at ikke bare er enkelt, i hvert fall ikke inne her hos meg. Bare prøver meg litt fram jeg, så ser jeg ann underveis. ;)


♥ ØNKER ALLE EN KOSELIG SØNDAGSKVELD ! ♥

Anette

18 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg :) lillesnuppa er jo supersøt der hun sitter!!! Mailegene er jo bare herlige - men jeg er faktisk ikke eier av noen :) litt gøy å høre at Julian også leker med dem!

    Utrolig mange flotte detaljer hjemme hos deg, herlige bilder i innlegget under :) tror vi har ganske lik smak :)

    kos dere i kveld!

    klem

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Herlig bilde! Masse fin inspirasjon her inne hos deg. Ha en flott søndagskveld.

    SvarSlett
  3. Mailegene er supersøte!!Har ingen av de selv, men kanskje jeg bør anskaffe meg det :)

    Da bor vi veldig nær hverandre.. jeg bor på M!! hehe, her snakker vi i koder gitt ;) Moro!!

    klem

    SvarSlett
  4. Hei igjen.

    Jada, jeg kjenner både Irene og Terje. Vi bodde heller ikke så langt fra hverandre for et par år siden og datteren min gikk en stund i familiebarnehagen hennes. Jeg sluttet i TE i 1998, etter 10 år der.
    Ingen Maileg her hos oss, men liker de godt. Har egentlig bestemt meg for at 2010 skal bli et år for å kvitte seg med ting - ikke skaffe så mye nytt, så får vi se hvor lenge det holder :-)
    Hilse tilbake da og ha en riktig fin uke!
    Hilsen J-K

    SvarSlett
  5. Hei♥
    Det ble veldig fine bilder og store :)
    syntes det ble ryddig jeg..men kanskje litt liten skrift ☺
    orker ikke så mye blogging i dag heller jeg,
    får prøve å legge inn noe i morgen.
    SIV ♥

    SvarSlett
  6. Nååh, så søtt bildet av lillesnuppa, Hun er så nydelig.
    Navnet Thea synes jeg er så fint.Har lenge sett for meg at det skal min lille pike hete. (Om det kommer en da så klart, i fremtiden en gang)
    ;)

    Kjempeflotte bilder i innlegget under her. Du har mye fint*

    Håper du har hatt en flott helg.
    Ha en fin uke
    Klem fra meg*

    SvarSlett
  7. så søt ei lita tulle du har.
    mailegkaninene er så søte.kunne godt ha tenkt meg noen jeg også.vurderer å sy noen selv,men da må lysten komme først tror jeg.klem
    ps:takk for korselig kommentar på bloggen min forrseten:)

    SvarSlett
  8. Så skjønn, og flott bilde.
    Er også litt usikker på utforming av bloggen, ser at de fleste har gått over til bredere side og store bilder. Men fikk liksom ikke helt til å passe hos meg, ble fint her synes jeg.
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem T

    SvarSlett
  9. Hihi, du var på shopping i nabolaget altså? Jeg bor midt mellom to sentre jeg, det gir deg sikkert enda mer hint..hehe!!

    Har dere hus dere?

    Klem

    SvarSlett
  10. Tusen takk for hyggelig innlegg, det varmer en helt fersk blogger sitt hjerte ♥
    Tar litt tid å få bloggen som man vil... men det er vel en del av moroa med blogging..og vi interiørdamer liker vel å stadig endre på ting;)
    Har tittet på bloggen din nå, og syns den var kjempeflott jeg! Så flink du er til å sette sammen og redigere bilder!:) Ser ut som dere har ett vakkert hjem, akkurat etter min smak...hihi.. så romantisk og hvitt, og mange søte Maileg:) Får mine to første i posten om noen dager jeg, og d blir nok flere!=)
    Nydelige barn du har også;)
    Legger meg til som følger jeg, så da sees vi snart igjen!:)

    Ha en deilig tirsdag=)

    Klem Lise

    SvarSlett
  11. Hei! For et herlig bilde!! Synes bloggen din var kjempe-flott jeg!! Første gang jeg er innom ... men synes det var fint med stort bilde og bred template, slik du har nå:)

    Ha en fin dag!!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  12. For et kjempeflott bilde av ei søt lita jente!:)
    Jeg liker også maileg kjempegodt, men har dessverre ikke kjøpt inn noen slag enda. Det står på ønskelista:)

    Ha en fin mandag!

    Hilsen DS

    SvarSlett
  13. Søtt bilde!
    Har kikket litt rundt på bloggen din! Utrolig koselig blogg! :) Takk for titten!

    Ha en fin dag!

    Klem, cecilie!

    SvarSlett
  14. Heisan!
    Sååå herlig bilde av lille prinsessa di :-)Hun er sååå så søt!
    Jeg syns bloggen din ble fin :-)Jeg måtte forandre litt på bloggen min selv,for nå var jeg lei den andre...forandring fryder,hihi,men ble fornøyd med siden min nå untatt på toppen.
    Gleder meg til å se lysene men vær obs..på at alle lys er forskjellige og noen renner mer enn andre,så det er mulig man må prøve seg litt ut og ikke bruk hårføner har jeg lest,men varmepistol.Jeg tenkte jeg skulle lage det en dag selv av vintage bilder og lys av magnus til konfirmasjon,hvis jeg får det til.
    Tuuusen takk for kommentaren på bloggen min.Så koslig av deg anette.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  15. Hej! Vad kul att du vill vara med på SIB, men det är något märkligt när jag ska lägga in din blogg.....det går inte och jag har ingen aning om varför....
    Jag försöker med jämna mellanrum och provar på andra datorer men än så länge har det inte fungerat. Mycket märkligt.
    I varjefall, när jag får in din blogg är du varmt välkommen :-)
    Kram Lisa

    SvarSlett
  16. :o) For et utrolig kult bilde av Thea og mailegene i vogna:o)

    Er helt enig med deg, har forelsket meg helt i disse søte små, men har bare en bittelillebror enda, og barna mine er så store at jeg ikke kan kjøpe til de, så jeg må nok bare snikkjøpe meg en her og der:o))

    Ha en flott helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  17. ÅÅÅ så nydelig ei jente:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  18. Liker bloggen din kjempe godt! mye fint. Har også en liten Maileg familie, utrolig søte;-) men hvor har du kjøpt dukkevognen Thea sitter i?:-)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails