søndag 10. januar 2010

Inspirasjon fra H&M Home

Har vært på jakt etter nye sengesett lenge nå, men ikke funnet noe som jeg har likt 100%, men dette sengesettet fra H&M Home syntes jeg var veldig søtt, og ikke gal pris på det heller. Så 2 stk av disse har jeg veldig lyst til å kjøpe til soverommet. Syntes også pleddene på bildet under er veldig fine. ;)




Formen er ikke helt på topp, så nå skal jeg slenge meg på sofaen, kose meg med en varm kopp te, og se litt på tv før jeg legger meg, tar en tur innom igjen i morgen hvis formen er grei. ;) Ha en riktig god natt alle sammen ! Nattaklem Anette

1 kommentar:

  1. Fin blogg du har :) Helt min stil :)Ha en fin kveld og helg :)
    Mvh Linn

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails