onsdag 25. november 2009

Julegaver og shopping med Madeleine

I dag har vi vært ute en tur på shopping. Madeleine har fått seg ny kjole til dåp/jul,  jeg har fått ordnet neglene for anledningen, kjøpt litt julegaver osv....

Nå i kveld har jeg begynt så smått med inpakkingen av julegaver. Har ikke skrevet på merkelappene enda i tilfelle personen som skal få de dukker opp her. ;)



I morgen skal jeg til frisøren en tur, og på kvelden skal jeg på Perfect Home party.
Thea har vært veldig urolig i kveld, så ikke så veldig lenge siden hun sovnet.
Har blitt mange sene kvelder/netter på meg i det siste, og det merkes. Så jeg bør nok tenke på senga snart. Natti Natt ! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails